Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02302 Қазақ филологиясы в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмыстар үшін инновациялық технологияларды меңгерген , жоғары мектеп қызметкерлеріне қойылатын қазіргі заман талаптарына сай қазақ филологиясы саласындағы PhD докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Тіл білімінің жаңа парадигмалары

    "Тіл біліміндегі жаңа парадигмалар" пәнінің мақсаты - білім алушыға тіл білімінің жаңа парадигмалары бойынша базалық білім беру. Міндеттері: - тіл біліміндегі жаңа парадигмалармен байланысты ғылыми әдебиеттермен танысу, осы мәселелерді зерделеу - тіл мен қоғамның, әлеуметтің байланысын бағалау; - тіл мен инсан байланысын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Ғылыми коммуникациялардың ерекшеліктері. Ғылыми мәтін (мақсаттар, автор, адресаттар). Академиялық сөйлеу. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Мәтінді сыни оқу. Тақырып бойынша әдебиеттерді таңдаудың негізгі принциптері мен әдістері. Зерттеу мәтініне кіріспе. Сілтемелер және библиография. Ғылыми аргументация негіздері. Жұмыстың негізгі бөлігінің құрамы. Ғылыми мәтінге қорытынды. Академиялық жанрлар. Академиялық хат алмасу. Ауызша сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы қазіргі әдеби үрдіс

    Қазақстандағы заманауи әдеби үрдістің ерекшелігі жайында түсінік қалыптастыру. Қазақ және әлем әдебиеті контекстінде заманауи Қазақстандағы әдеби үрдістің даму заңдылықтарын, жанрлық және стильдік дамудың негізгі тенденцияларын білуі керек. Мәтін талдаудағы түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалан отырып, қазіргі әдеби үрдіс ерекшеліктерін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылым және ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпарат жинау. Теориялық зерттеулер. Эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеу нәтижелерін өңдеу. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанымдық зерттеулердің теориялық-методологиялық негіздерінің дамуы

    Жүйелі ойлау, инновациялық танымдық, инициативтік, өзіндік шығармашылық; филологиялық пәндерді оқытуды жоғары теориялық және әдістемелік деңгейде ұйымдастыру; игерген білімінің тұтас кешенін және компетенттік аспектідегі біліктілігін іс жүзінде қолдану; әдеби параметрлерді еркін білуі, логикасына және таңдау қабілетіне сүйене отырып, ауызша және жазбаша ғылым тілінің стилін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    «Түркі тілдерінің салыстырмалы типологиясы» пәнінің мақсаты – тілдердің типологиялық сипаттамасының негізгі принциптерімен таныстыру. Лингвистикалық типологияның орталық проблемасы – салыстырмалы тілдердің типологиясы. Анықтық пен анықтықсыздардың категориясы. Типологиялық көрсеткіштердің әдісі және т.б. меңгерту. Тілдік материалды жүйелі түрде қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі деңгейдегі ғылыми жобалар шеңберінде ғылыми зерттеудің фрагменттерін жобалауға қабілетті, өз бетінше тұжырымдалған әдіснамалық зерттеу базасы негізінде докторлық диссертация тақырыбы шеңберінде лингвистикалық және әдебиеттанушылық фактілерді зерттеуге бейімділігі бар, ғылыми зерттеуді және кәсіби қызметті ҚР Үкіметінің әлеуметтік тапсырыс талаптарына бейімдеуге бейімділігі бар.
  • Ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыруға, жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті, зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдауға, бағалауға және салыстыруға және қорытынды жасауға қабілетті, жаңа ғылыми идеяларды алуға және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалануға қабілетті, оқулықтар мен оқу құралдарындағы теориялық зерттеулердің қолданбалы аспектілерін әзірлеуге қабілетті, филологиялық пәндерді оқытуға қабілетті.
  • Қазақстан Республикасының жоғары моральдық, адамгершілік-рухани құндылықтарын, ұлттық идеяларын насихаттайды
  • Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алады.
  • Мемлекеттік және басқа тілдерде табысты және позитивті іскерлік коммуникацияны іске асырады.
  • Ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдануға; алынған нәтижелерді өңдеуге, оларды аяқталған ғылыми-зерттеу жұмыстары (ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша есептер, баяндамалар тезистері, ғылыми мақалалар, докторлық диссертация) түрінде талдауға және ұсынуға қабілетті.
  • Ғылыми және инновациялық қызмет нәтижелерін енгізу кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.
  • Кәсіптік қызмет нәтижелеріне жауапты, жоғары әлеуметтік құндылықтарға, білім берудің гуманистік идеяларына адал.
Top