Брендинг

  • Оқытылатын мәселелер: брендингтің негізгі анықтамалары. Брендинг тарихы. Брендингтің қалыптасу процесі: кезеңдері. Брендті құрудың және жылжытудың жаңа тәсілдері. Бренд пен брендтің байланысы. Өнімнің бренд қасиеттерін сатып алу шарттары. Өндірушіде брендті дамыту қажеттілігі туындайтын жағдайлар. Қалыптастырылатын құзыреттер: брендтерді жобалау, жылжыту және капиталдандыру, брендингті басқару кезінде аналитикалық, креативті және инновациялық қызмет дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі мақсатты топтармен кері байланыс мониторингін жүргізу мүмкіндігі.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес және қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top