Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мерчандайзинг
-
Пән тұтынушыны дүкенге қалай тарту және оның зейінін тауарға аудару туралы білімді, сатып алушының сауда алаңында болу уақытын және сатып алу санын көбейту мүмкіндігін; әлеуметтік ережелер мен этикалық сезімталдықты сақтай отырып, тұтынушының мінез-құлқына әсер ету мүмкіндігін; когнитивті диссонансты төмендету және сатып алушылардың сауда кәсіпорнына деген адалдығын арттыру дағдылары қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5