Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласында бәсекеге қабілетті, HR менеджменті мен команда құру ерекшеліктерін, маркетинг құралдарын білетін, операциялық менеджмент негіздерін білетін, қаржылық-экономикалық және маркетингтік талдау, дағдарысты басқару және мониторинг және компанияға ең көп пайда әкелетін сату жүйесін құра алатын мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Математика ғылымдарының тілі мен аппаратын қолдана отырып, экономикалық қызметтің проблемалары мен жағдайларын сипаттауға және талдауға қабілетті; негізгі басқару теорияларын, маркетингтік, қаржылық және өндірістік талдаулардың әдістерін, зерттелетін салаларда стратегиялық, тактикалық және жедел принциптерді қолдануды түсіндіре алады
  • Қаржылық есептілікті талдай алады және негізделген инвестициялық, несиелік және қаржылық міндеттерді шеше алады, шығындарды есепке алу мен бөлудің әртүрлі жүйелерін пайдаланудың тиімділігін бағалай алады
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Ойлау мәдениетін қалыптастыру, мәдениеттің мәні мен мақсатын түсіну, азаматтық құқықтар мен міндеттерді сақтау, қоғам дамуының заңдылықтары мен перспективаларын, қазіргі әлемнің әлеуметтік-саяси процестерінің даму тенденцияларын түсіну, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді жетілдіру саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді.
  • Жаңа ұйымдарды (қызмет бағыттары, өнімдер және т. б.) құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын; ұйымның корпоративтік, бәсекелестік және функционалдық даму стратегияларын жасай алады; бизнес-процестерді модельдеу және оңтайландыру үшін саланың бәсекелес аясына талдау жүргізеді
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Деректерді талдау технологиясын, болжаудың, проблемаларды анықтаудың, басқарудағы баламаларды анықтаудың негізгі әдістерін меңгерген, макроэкономикалық ортаның жай-күйін, оның өзгеру динамикасын, олардың мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарға әсерін бағалау үшін салалық нарықтарды талдайды
  • Кәсіпорын қызметінде маркетингтік тәсілді меңгерген, бренд құра алады, алынған аналитиканы жылжыту стратегиясын қалыптастыру кезінде қолдана алады, жарнама түрлерін басшылыққа алады, оны жылжыту стратегиясын жасай алады, бренд туралы хабардарлықты арттыра алады, әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыта және ілгерілете алады
  • Дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу тетігін білетіндігін көрсетеді; дағдарыстық жағдайды диагностикалау әдістемесін меңгерген және ұйымның дағдарысқа қарсы басқару стратегиясы мен тактикасын әзірлей алады
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қабылдау мен іске асырудың, ынталандыру мен ынталандырудың, жауапкершілікті бөлудің, персоналды бақылау мен бағалаудың заманауи әдістемелерін меңгерген
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді
Top