Ағартушылық әдебиет

  • Оқытылатын мәселелер: Ағартушылықтың идеологиялық ағымы мен кең мәдени қозғалысы, Англиядағы (ол пайда болған жерде) ағартушылықтың негізгі өкілдері – Дж.Локк, Дж.А.Коллинз, Дж.Толанд, А.Э.Шафтесбери; Францияда Вольтер, Ш.Монтескье, Ж.Ж.Руссо, Д.Дидро, К.А.Гельвеций, П.А.Гольбах; Германияда – Г.Е.Лессинг, Дж.Г.Гердер, Ф.Шиллер, Дж.В.Гёте; АҚШ-та – Т.Джефферсон, Б.Франклин, Т.Пейн; Ресейде – Н.И.Новиков, А.Н.Радищев), Батыс Еуропа және орыс әдебиеттерінің өзара әсер ету, өзара әрекеттесу және өзара баю себептері, осы әдебиеттердегі дәстүрлер мен жаңашылдық. Қалыптасқан құзыреттер: Ағартушылық дәуір әдебиетінің теориясы мен тарихын білу; олардың негізгі даму кезеңдерін, әдеби ағымдар мен ағартушылық бағыттарын жіктеп, талдай білу; дәуірдегі тарихи-әдеби тұрғыда көркем шығармаларды талдаудың алуан түрлерін жүргізу; осы дәуір жазушыларының шығармашылығындағы бағдар.
  • Образовательная программа 6B01722 Орыс тілі мен әдебиеті
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top