Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

  • Іскерлік этикеттің негізгі элементтерін, іскерлік психологияның мәні мен принциптерін, әртүрлі елдердегі іскерлік этикеттің ерекшеліктерін біледі, сонымен қатар іскерлік әдістер мен телефон арқылы сөйлесу этикетін меңгереді. Корпоративтік этиканың туристерге қызмет көрсету процесіне әсерін анықтайды. Қоғамдық орындарда, үстел басында жүріс-тұрыс ережелері туралы білімді қалыптастырады. Іскерлік келіссөздер жүргізе алады, кәсіби ұжымдағы қарым-қатынас этикасын талдайды. Оқу барысында дөңгелек үстел әдісі қолданылады.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top