Медиаменеджмент және медиамаркетинг

  • Медиа саланы басқару, жетістіктерді көбейту, іскерлік медиа бизнесті дамыту, медиа өнімдерді сату және тарату дағдыларын меңгерту. Бұл пән БАҚ менеджменті мен маркетингі теориясын, әлемдік медиа-бизнестің тәжірибелерін қарастырады. Шетелдік медиа магнаттардың маркетингтік бағдарламалары талданады. Медиа-маркетологтардың маркетингтік саясатын жүргізу, медиа-өнім тұтынушыларының сұранысын саралау машықтары қалыптасады. Мақсаты: медиа саланы басқару қабілетін дамыту, медиа өнімдерді сату және тарату тәсілдерін, медиа құрылымның шығармашылық және экономикалық перспективаларын оқыту.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top