Қызмет көрсету саласындағы менеджмент

  • Мақсаты: студенттерді қызмет көрсету саласында стратегиялық, тактикалық шешімдер қабылдауға үйрету. Қысқаша мазмұны: Пән қызмет көрсету саласындағы мақсат қою мен жоспарлауды, қызмет көрсету саласындағы ұйымдастыру, ынталандыру, басқарушылық бақылау процесін, клиентке бағытталған ұйымның персоналын басқаруды зерттейді. Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық менеджментті, логистикалық сервисті, фэсилити-менеджментті қарастырады. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу мен қабылдауды ақпараттық қамтамасыз етуді, сервистік қызметте басқарушылық шешімдерді әзірлеу әдістері мен модельдерін сипаттайды. Презентация.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top