Іскерлік психология және коммуникативтық менеджмент

  • Мақсаты: тиімді қарым-қатынас дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: бұл пән әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдерін, коммуникация түрлерін, ауызша іскерлік коммуникация стратегияларын, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктерін, жазбаша іскерлік коммуникация стратегияларын қарастырады. Коммуникацияны басқаруды, іскерлік қарым-қатынасты, басқару саласындағы маманның қызметіндегі прагматикалық коммуникация түрлерін сипаттайды, дауды, пікірталасты, дауды, өзін-өзі таныстыру технологиясын, басқарудағы вербалды және вербалды емес коммуникация құралдарын, іскер адамның имиджін, этикетін қарастырады. Тренинг.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top