Маркетинг

  • Пәнді оқытудың мақсаты, ең алдымен, маркетинг негіздерін шарушылық субъектінің қазіргі заманғы басқарушылық тұжырымдамасының негізгі сапасы ретінде қарастыру, жүйелі шаралар мен шешімдер түрінде басқару, олардың объектіні, яғни дағдарысты жеңуге және бейтараптандыруға бағытталған міндеттерін егжей-тегжейлі зерделеу және қарастыру, сондай-ақ оның пайда болу көздері (себептері). Негізгі міндеттері: маркетинг түрлері сияқты негізгі мәселелерді ашу, ұйымда қолданылатын тұжырымдамалық тәсілдерді зерттеу, адам ресурстарының әртүрлі мектептерін зерттеу, әртүрлі көзқарастарды қарастыру: басқарушылық қызметтің нақты түрі, дағдарыс кезіндегі басқару тиімділік тұрғысынан талданады, оның дамуы әлеуеттің өсуін қамтамасыз етуі керек.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top