Арт-менеджмент (IP)

  • Мақсат. Студенттер ұйымдық даму заңдылықтары мен өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді жүйелейді және менеджмент пен маркетингтің ғылыми тұжырымдамалары туралы ақпарат алады, сонымен қатар Өнер және қолөнер саласындағы мамандардың, орта және жоғары буын менеджерлерінің біліктілігін алады. Студенттер өнер саласындағы заманауи басқару әдістерін қолдану дағдыларын дамытады және көркемөнер шеберханалары мен қолөнершілердің шығармашылық бірлестіктерінен бастап ірі арт-алаңдарға дейін бизнес иелері үшін артрынк саласындағы қолданбалы білімді пайдалану негіздерін меңгереді. Оның табысты дамуын қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды таңдау және іске асыру қабілеттерін қалыптастырады. Студенттер жаңа басқару парадигмасындағы артменеджменттің мәні мен түрлерін түсінеді және отандық өнер индустриясының белгілі бір сегменттерін ұйымдастыруға және қалыптастыруға қатыса алады Студенттер: • мәдениет және өнер нарығы саласының мазмұны мен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, сондай-ақ осы саладағы құқықтық қатынастардың негіздерін түсінеді; • арт-экономика саласында болып жатқан процестерді зерттеу үшін менеджменттің ерекшелігі мен аналитикалық бағыттарды қолдану ерекшеліктерін сипаттайды; • ұйым үшін артменеджменттің маңыздылығын түсіндіреді.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top