Маргетинг негіздері (IP)

  • Мақсат. Студенттер цифрлық маркетинг және диджитал және артсфера мамандықтары бойынша маркетинг пен жарнаманы басқару бойынша жаңа білім алады. Жарнаманың құралдары, функциялары мен түрлері, жарнамалық іс-шаралар мен компаниялардың тиімділігін талдау және бағалау туралы мәліметтерді алады және жүйелейді. Әлемдік тәжірибеде қабылданған жарнамалық қызметтің нормалары мен ережелерін түсінуді, аналитикалық ойлауды, идеялар құра білуді және командада жұмыс істей білуді көрсетеді. Студенттер өз бетінше жарнамалық зерттеулер жүргізуге, инновациялық тауарлар мен қызметтерді әзірлеуге, сынауға және енгізуге қабілетті, шығармашылық контент құру қабілетіне ие, оны артрынк саласындағы әртүрлі коммуникация арналары арқылы насихаттай алады, сонымен қатар брендті ілгерілету үшін маркетингтік қызметтегі диджитал құралдары мен офлайн жарнаманың маңыздылығын түсінеді. Студенттер: • маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізеді; • ұйымдар мен арт кәсіпорындарда Маркетингтік коммуникациялар жүйесін әзірлейді; • әр түрлі жарнама құралдарының психологиялық тиімділігін анықтау құралдары мен технологияларын қолданады; • сыртқы және ішкі маркетингтік және жарнамалық ортаға Стратегиялық талдау жүргізеді, жарнамалық стратегияларды әзірлеу және іске асыру кезінде олардың нәтижелерін қолданады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top