Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Қоғамдық денсаулық сақтау" магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін және ҚР Денсаулық сақтау жүйесі саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын Қоғамдық денсаулық сақтау саласында білікті ғылыми-педагогикалық мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау қызметін дамыту

    Дәлелді профилактика арқылы Қазақстан халқының денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау және жақсарту, қауіп-қатерге және элемдеги киындыктарга уақтылы ден қою. Халыққа медициналық көмек көрсету жүйесімен, әсіресе, алғашқы медициналық-санитарлық көмекпен интеграциялау Мемлекеттік саясатты және салааралық бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру; салауатты өмір салтын насихаттау, халықтың денсаулығын сақтау саласындағы ғылыми зерттеулер; қоғамдық денсаулық проблемаларын анықтау және олардың динамикасын болжау үшін халықтың денсаулық жағдайына мониторинг жүргізу; мемлекеттік денсаулық сақтау қызметтері мен бағдарламаларының тиімділігін және сапасын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеу әдістемелері

    Зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Зерттеу процесі . Ғылыми зерттеулердің сандық және сапалық әдістері. Зерттеулердегі деректерді сапалық және сандық талдау. Жарамдылық және сенімділік. Зерттеу этикасы. Денсаулық сақтаудағы жобаның мақсаты, міндеттері мен объектілері. Зерттеу дизайны мен әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жобаның кезеңдерінің сипаттамасы зерттеудің этикалық аспектілері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау жүйесінде медициналық көмектің спаасын басқару

    Нарықтық экономика жағдайында медициналық ұйымның табысты қызметінің негізі ретінде сапаны басқару. Әлемдік жүйелердің эволюциясы және медициналық көмектің сапасын басқару модельдері.Менеджменттің негізгі компоненттері медициналық көмек/қызметтер.Медициналық қызметтердің сапасын бақылау, денсаулық сақтаудағы тәуекелдерді басқару, ішкі аудит, медициналық инцидент, денсаулық сақтаудағы сапаны жақсарту процестерін жобалау. Медициналық қызметтердің қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг

    Менеджменттің ғылым және тәжірибе ретіндегі анықтамасы. Менеджмент эволюциясы: пайда болу шарттары мен алғышарттары және менеджмент мектебі. Шетелде де, ҚР-да да Ғылым мен тәжірибе әзірлеген медициналық ұйымдарды басқару мен өзін-өзі басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдері. Басқару процесінің принциптері, функциялары және элементтері. Басқарушылық көзқарастың, ойлаудың, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру дағдыларының рөлі. Менеджмент туралы заманауи көзқарастар жүйесі.Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнді зерделеу кезінде мамандығы бойынша мәтіндерді таныстыру, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту сияқты мәселелер қаралатын болады. Пән аяқталғаннан кейін магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым философиясы мен әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет және өркениеттегі ғылым. Ғылымның қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Ғылыми танымның құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үрдісі ретінде. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми дәстүр және ғылыми революция. Қазіргі заманғы ғылым дамуының ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: әдіснама ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау жүйесін цифрлау

    ҚР Денсаулық сақтауды цифрландыру. ҚР Денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі (ДСБАЖ), Денсаулық сақтау саласындағы цифрлық трансформация процестері, электрондық денсаулық сақтаудың жұмыс істеуі және инфрақұрылымы. Медициналық-статистикалық ақпараттық жүйе, пациент туралы бастапқы дербестендірілген ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу жөніндегі міндеттер. Ақпараттық жүйелерді интеграциялау. Ақпараттық жүйелерді, порталдар мен регистрлерді, Мобильді қосымшаларды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Магистрлік зерттеушіні даярлау

    Ғылыми зерттеу: анықтамасы, түрлері. Магистрлік зерттеудің мәні мен ерекшеліктері. Диссертация ғылыми жұмыс ретінде. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Магистрлік зерттеудің кезеңдері. Магистрлік диссертация тақырыбын қалыптастыру, зерттеудің өзектілігі, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Мәселені тұжырымдау. Зерттеудің дизайны. Зерттеудің практикалық маңыздылығы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мазмұны ғылыми мәтіндерге сыни талдау жүргізуді, ғылыми жарияланымдардың түрлерімен және ғылыми мәтіннің қасиеттерімен танысуды қамтиды. Магистранттар ғылыми мақала мен тезис бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерін меңгереді, сондай-ақ биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері, ғылыми авторлық, мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және жарияланым этикасының басқа да мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанда және шет елдерде халықты дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету

    Әлемдегі және Қазақстандағы дәрілік нарықтың жалпы сипаттамасы. Әр түрлі елдердегі дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету модельдерінің салыстырмалы сипаттамасы. Қазақстанда дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету. ҚР-дағы дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету мәселелері және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің перспективалық модельдері. Ұлттық дәрі-дәрмек саясаты: құрылу принциптері мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Денсаулық сақтаудағы саясат, экономика және менеджмент

    ҚР Денсаулық сақтау саясаты, ҚР Денсаулық сақтау жүйесіндегі саясаттың рөлі мен маңызы; Қоғамдық денсаулық сақтаудың жедел функциялары және салауатты қоғам саясатын қалыптастыру. Денсаулық сақтау экономикасы, Пәні, мәні және мазмұны. Экономикалық факторлар және медициналық көмектің қол жетімділігі. Денсаулық сақтаудағы нарықтық қатынастар. Менеджмент тәуелсіз кәсіби қызметтің бір түрі ретінде. Денсаулық сақтау маркетингі. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқару мәдениеті. Басқарудағы байланыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Биостатистика

    Пәннің мазмұны келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: статистикалық жиынтықтарды салыстыру, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау және дисперсияны талдау. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және статистикалық модельдеу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ құбылыстардың динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, халық денсаулығының статистикасы зерттеледі. Магистранттар биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды өз бетінше пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Денсаулықты ілгерілету

    Денсаулық сақтаудың негізгі бағыты ретінде денсаулықты нығайту және насихаттау. Ұлтты сауықтыру жөніндегі заңнамалық актілер. Денсаулық сақтау жүйелерінің денсаулықты жақсартуға әсері. Денсаулықты нығайту теориясы мен модельдері. Денсаулықты анықтайтын этиологиялық факторлар. Халықтың денсаулығын зерттеу тәсілдері. Алдын алудың негізгі принциптері. Қоғамдық денсаулық сақтаудың 10 негізгі жедел функциялары ҚР-дағы қоғамдық денсаулық сақтау қызметінің қызметі. МСАК тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтау ғылымына кіріспе

    Қоғамдық денсаулық әлеуметтік сапа және оны бағалау үшін көрсеткіштердің рөлі ретінде; ЖІӨ-ні денсаулық сақтауға аудару, МСАК қолжетімділігі, халықты медициналық көмекпен қамту және т.б. денсаулықты нығайту мен қорғаудағы мемлекет пен қоғамның рөлі. ҚР-да халықтың денсаулығын сақтау, нығайту және қалпына келтіру жүйелері және қоғамдық денсаулық сақтау қызметін дамыту. Халықаралық маңызы бар денсаулық сақтау саласындағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларға ден қою. Жаңа инфекциялардың пайда болуының алғышарттары ХХІ ғасырдағы қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы жаһандық қауіпсіздік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік осал адамдардың денсаулық мәселелері

    ҚР - дағы Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі. ҚР-дағы әлеуметтік қорғау жүйесінің мазмұны мен негізгі міндеттері. ҚР-дағы әлеуметтік қорғалмаған халықтың негізгі проблемалары, халықтың әлеуметтік қорғалмаған топтарына жататындығы. Әлеуметтік қорғалмаған халықтың денсаулық жағдайы; клиенттер санаты мен әлеуметтік топтардың әртүрлі салаларындағы әлеуметтік жұмыстың мазмұны, олардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық эпидемиология

    Пән білім алушыларда қоршаған ортаның қолайсыз факторларының және олардың медициналық-биологиялық салдарының халықтың денсаулығына кешенді әсерін білуі мен түсінуін қалыптастырады, бұл оларға қоршаған ортаның жай-күйі мен халықтың әртүрлі топтарының сырқаттануы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды талдауға және қоғамдық денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлерінде басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық көмек көрсету сапасын басқару

    Нарықтық экономика жағдайында медициналық ұйымның табысты қызметінің негізі ретінде сапаны басқару.Әлемдік жүйелердің эволюциясы және медициналық көмектің сапасын басқару модельдері.Медициналық көмек/қызмет сапасын басқарудың негізгі компоненттері.Медициналық қызметтердің сапасын бақылау, денсаулық сақтаудағы тәуекелдерді басқару, ішкі аудит, медициналық инцидент, процестерді жобалау денсаулық сақтаудағы сапаны жақсарту. Медициналық қызметтердің қауіпсіздігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Денсаулық сақтау саласындағы зерттеудің пәнаралық сипаты туралы білімі мен түсінігін көрсету.
  • Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы сипаттағы зерттеу және педагогикалық дағдыларды қолдану, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтауды дамытуға өзіндік үлесін қосу.
  • Өз құзіретінді сараптама аймағында денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді шешу үшін ғылыми-дәлелді ақпараттарды қолдану.
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару саласындағы мамандар және мамандандырылмағандар ақпарат, идеялар, қорытындылар алмасу кезінде коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктерін негізге ала отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлау.
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару саласында әдістемелік және әдістемелік құралдарды пайдалану.
  • Халықтың денсаулығын сақтау саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу
  • Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, кәсіби өсуді жоспарлау және интроспекция дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсету.
Top