Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (ҒП) в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау, денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг, халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау органдарының қызметін мемлекеттік бақылау және реттеу, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту және оларды практикалық денсаулық сақтауда іске асыру жөніндегі іс-шаралар мен бағдарламаларды әзірлеу, жоғары медициналық білім беру жүйесінде ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер сапасының стандарттары
    Несиелер: 5

    Халықаралық талаптарға сәйкес ҒЗЖ мақсаттарын, міндеттерін, бағдарламаларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің тиісті тәжірибесі: Халықаралық стандартты аккредитация. Ғылыми басылымдарға қойылатын халықаралық талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулықты ғылымға енгізу
    Несиелер: 5

    Пән ғылым ретінде халықтың денсаулығын жалпы әлеуметтік, биологиялық және экономикалық факторлардың әсерінен зерттейді. Білім алушылар денсаулықтың үш компонентімен: физикалық (биологиялық), психикалық (рухани) және әлеуметтік денсаулықпен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медицина және денсаулық сақтауда ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, соның ішінде магистрлік диссертацияларды жазбаша және ауызша ұсынудың кейбір, кең таралған формаларын дайындаудың негізгі принциптерімен таныстыру; ғылыми мақалаларды, тезистерді жазу және ресімдеу; ғылыми баяндаманы ресімдеу және дайындау; ғылыми көпшілікке ұсыну үшін ҒЗЖ есептерін ресімдеу және беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен өркениеттегі ғылым ғылымның пайда болуы. Ғылымның тарихи динамикасының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары қазіргі ғылыми білім құрылымында. Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Нақты ғылымның өзекті философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін мамандықтың ауызекі-тұрмыстық сөйлеу тілі мен тілін практикалық меңгеру үшін білік пен дағдыны тереңдету және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың жалпы негіздері: Негізгі ұғымдар, әдіснама, объектілер және даму тарихы. Жоғары білім беру педагогикасы. Қазіргі әлемдегі жоғары білім берудің негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Білім берудің жаңа парадигмасы. Қазақстан Республикасындағы жоғары білім: реформалаудың негізгі кезеңдері, әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау. Педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортаның физикалық, химиялық және биологиялық әсерлері мен барлық халықтың денсаулығы мен денсаулығына жоғары қауіп төндіретін, экологиялық жүктемемен (өнеркәсіптік ластанудан зардап шегетін аудандарда) аудандарда тұратын, қауіпті кәсіптерде жұмыс істейтін адамдар мен олардың отбасыларының, дүлей зілзалалар қаупі бар аудандарда тұратын адамдардың арасындағы сандық себеп-салдарлық байланысты оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пән эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстарды оқытады. Созылмалы аурулардың қауіп факторлары, этиологиясы және әлеуметтік-экономикалық салдары. Дәлелді медицинадағы сандық және сапалық зерттеу әдістері. Жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау. Пән ғылыми - дәлелді медициналық ақпаратты тиімді іздеу дағдыларын қалыптастырады, дәлелді медицина бойынша эмпирикалық әдебиетті жүйелейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясы адамдарды және адамдар топтарын басқару процесінің психологиялық заңдылықтарын зерттейді. Қойылған мақсаттарды іске асыру бойынша лауазымды тұлғалар мен бөлімшелердің өзара қарым-қатынасы мен өзара іс-қимылының жеке және топтық іс-әрекетінің психологиялық фактілері, заңдылықтары мен механизмдері. Топтағы (ұйымдағы) қарым-қатынасқа басқарушылық әсер ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтауда оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық денсаулық сақтаудағы оқыту әдістерін қарастырады. Оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін қолдану. Теориялық пәндерді оқыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтауда оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән медицина, оны ұйымдастыру, басқару және дамыту саласындағы шаруашылық қызметтің түрлері, әдістері мен нәтижелері туралы экономикалық білім береді. Сондай-ақ тиімді нарық пен құқықтық мемлекет құру мүмкін емес заманауи тиімді менеджментті зерделейді. Менеджерлерде басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру бойынша басқарушылық дүниетанымды, ойлауды, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты жылжыту
    Несиелер: 5

    Пән денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу технологиялары мен білімінің негізгі ұғымдарымен, Денсаулық детерминанттарымен, денсаулықты нығайту стратегиясын басқару және бағалау саясатымен таныстырады, әлеуметтік маңызы бар инфекциялық және инфекциялық емес созылмалы аурулардың алғашқы, екінші, үшінші алдын алу бағдарламасын әзірлеу дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 4

    Бұл пән денсаулық сақтау органдарын бақылау және қызмет ету, басқарудың әртүрлі деңгейлерінде денсаулық сақтау саласындағы функцияларды бөлу, басқару жүйесі мәселелерін қарастырады. Халықтың денсаулық жағдайының мониторингі. Денсаулық сақтау саясаты және жоспарлау мәселелері. Аккредиттеу және медициналық қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Медициналық мекеме ұйымының моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдағы көшбасшылық және басшылық
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық және басшылық - ұйымдарды тиімді басқаруға байланысты екі негізгі ұғым. Пән көшбасшылық түсінігі, оның негізгі топтары туралы түсінік береді. Ұйымда оны зерттеу тәсілдерінің түрлері. Көшбасшылық қасиеттер мен мінез-құлық теориялары мен концепциялары. Әсер ету құралдары, формальды және формальды емес көшбасшылар. Басшылықтың мәні мен стильдері, басшылардың деңгейлері мен типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы басқарушылық шешімдер
    Несиелер: 4

    Пән бағдарламасында шешім қабылдау процесінің негіздері - пациенттерді диагностикалау және емдеу кезінде дәрігерлермен қолданылатын әдістемелерге ұқсас ғылыми әдістемелерді қолдануға негізделген логикалық кезеңдер қарастырылады.сондай-ақ қазіргі заманғы басқару технологияларын практикада қолданудың әдістемелік мәселелері, денсаулық сақтауда шешім қабылдаудың сандық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қорғалмаған халықтың денсаулық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік қорғалмаған халықтың (балалар, қарттар, мүгедектер, жетімдер, жұмыссыздар, асыраушысынан айырылған отбасы және т.б.) денсаулығын зерттейді. Әлеуметтік қызмет жұмысының принциптерімен, өмірлік қажетті игіліктерге қол жеткізудің белгілі бір деңгейін және қолайсыз жағдайларға байланысты экономикалық белсенді бола алмайтын және лайықты төленетін еңбекке қатысу жолымен өзін табыспен қамтамасыз ете алмайтын азаматтардың әл-ауқатының белгілі бір деңгейін қамтамасыз етуге арналған жүйемен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және дербес менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшылық феноменінің және дербес менеджменттің маңызы туралы тұтас түсінік береді, Денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық ұйымдардың ұйымдары мен құрылымдарын басқару аппараты қызметтерінің басшылығында кәсіби білім және көшбасшылық дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау технологияларын бағалау
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау технологияларын бағалаудың анықтамасы, рөлі. Практикалық денсаулық сақтау мен ғылым арасындағы көпір болып табылатын кешенді, мультидисциплинарлық ғылым ретінде денсаулық сақтау технологиясын бағалау туралы білімді қалыптастыру. Ұлттық деңгейде және медициналық ұйымда ОТЗ әдіснамасы бойынша қажетті білім минимумын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медицинадағы 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    "Медицинадағы 3D-моделдеу" пәні Gmax бағдарламасында 3ds max кәсіби ортасының жеңілдетілген нұсқасы болып табылатын компьютерлік үшөлшемді модельдерді құру тәсілдерін оқып білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы экономика және менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән медицина, оны ұйымдастыру, басқару және дамыту саласындағы шаруашылық қызметтің түрлері, әдістері мен нәтижелері туралы экономикалық білім береді. Сондай-ақ тиімді нарық пен құқықтық мемлекет құру мүмкін емес заманауи тиімді менеджментті зерделейді. Менеджерлерде басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру бойынша басқарушылық дүниетанымды, ойлауды, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    РО1 –Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатының білімі мен түсінігін көрсетеді.

  • Код ON2

    РО2 – Денсаулық сақтау, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, денсаулық сақтау менеджменті саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін біледі және кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON3

    РО3 –Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы қолданбалы зерттеулерде, сондай-ақ кәсіби және педагогикалық қызметте деректерді жоспарлау, талдау және жинақтау үшін алынған ғылыми білімді пайдаланады.

  • Код ON4

    РО4– Қоғамдық денсаулық сақтау құрылымдарының жұмысына енгізу үшін зерттеу, кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті

  • Код ON5

    РО5 – Кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдыларын көрсетеді, жоғары білім деңгейінде денсаулық сақтау және оқыту ұйымдарының қызметін ұйымдастыру және басқару тәжірибесін көрсетеді

  • Код ON6

    РО6 – Денсаулық сақтау бөлімшесінің немесе ұйымының қызметіне басшылық жасай алады

  • Код ON7

    РО7 – Кәсіптік өсу, өзін-өзі талдау және жоғары білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін алу стратегиясын әзірлейді

  • Код ON8

    РО8 – Денсаулықты сақтау мен нығайтуда үздік практикалық нәтижелер ұсына отырып, қоғамдық денсаулық сақтаудағы әртүрлі адамдармен және топтармен қоғам үшін маңызды жобаларға қатысады

  • Код ON9

    РО9 – Ғылыми зерттеулер жүргізуге және өз біліктілігі шеңберінде практикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген.

  • Код ON10

    РО10– Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеу, ғылыми мақаладағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, диссертацияларды және т. б. қорытындылау дағдылары бар.

Top