Маркетинг

  • Маркетинг саласындағы негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіпорынның маркетингтік қызметінің мазмұнын зерттеу, практикалық жағдайларда теориялық білімді қолдану дағдылары, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мақсаты: маркетингтік стратегиялар барысында қажеттіліктерді анықтау, құру және қанағаттандыру, маркетингтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру бойынша білім мен дағдыларды игеру.
  • Образовательная программа 6B04102 Экономика
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top