Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлқы
-
Негізгі мақсаты тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдауына әсер ететін факторларды зерттеу, оларды ілгерілету үшін тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқаруда заманауи тұжырымдамаларды, тәсілдер мен әдістерді қолдану, болашақ қажеттіліктерді зерттеу және болжау әдістері жүйесі, әлеуетті тұтынушылардың қалауы.
-
Образовательная программа 6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2