Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика в ЛжКА

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада еңбек қатынастары, маркетинг, сату қызметі және т. б. саласындағы заңнаманы қолдану.
  • Есеп беру және компанияны дамыту бойынша маркетингтік стратегияны әзірлеу үшін аналитикалық құралдарды қолдану
  • Индикаторларды талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытынды жасау үшін жасанды интеллектті, мәліметтер базасымен жұмыс істеу қабілетін пайдаланыңыз
  • Ақпаратты қабылдауды жеңілдету үшін деректер дисплейінің визуализациясын жасаңыз
  • Өнімдерді, брендті немесе сауда белгісін жылжыту үшін цифрлық ортаның жарнамалық, аналитикалық қызметтерін ұйымдастыру
  • Бәсекелік артықшылықтарды анықтау үшін бәсекелестік ортаны талдау, өнім бағасының өзгеруін, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау
  • Әр түрлі интернет-платформаларда мақсатты жарнаманы қолдана отырып, идеядан сәтті сатылымға дейінгі жаңа өнімдерді енгізу
  • Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т. б. енгізу үшін техникалық тапсырманы әзірлеу негізінде нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, есептілікті, түсіндірме жазбаларды қалыптастыру үшін құжаттаманы ресімдеу
  • Көлемдерді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар бойынша нарыққа (ларға) егжей-тегжейлі шолу жасау
Top