Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика в ЛжКА
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың маркетингтік талдауын ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық дағдылары бар, нарықтың негізгі тенденцияларын анықтай алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Логистика және көлік академиясы
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Микроэкономика
Компьютерлік және инженерлік модельдеу
Іскерлік математика 1
Іскерлік математика 2
Макроэкономика
Банктік маркетинг
Маркетинг
Эконометрика
Нейромаркетинг
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Көтерме және бөлшек сауда
Экономикадағы сандық әдістер
-
2 Оқу жылы
Бренд-менеджмент
Көліктің экономикалық географиясы
Менеджмент
Минор бағдарламасы 1
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Сандық маркетинг және медиа
Саладағы баға және тариф саясаты
Минор бағдарламасы 2
Веб-бағдарламалау
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
Жасанды интеллект негіздері
Сауда және сауда маркаларын басқару
Деректер базасы және клиент - сервер қосымшалары
Минор бағдарламасы 3
-
3 Оқу жылы
Аудит
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Ғылыми зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және кәсіпкерлік қызмет
1С Бухгалтерия
Еңбек құқығы
HR – менеджмент
Қаржы
Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Өнеркәсіптік маркетинг
Еңбекті қорғау
Маркетингтік коммуникациялар
Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық маркетинг
Стратегия және брендті басқару
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби салада еңбек қатынастары, маркетинг, сату қызметі және т. б. саласындағы заңнаманы қолдану.
- Есеп беру және компанияны дамыту бойынша маркетингтік стратегияны әзірлеу үшін аналитикалық құралдарды қолдану
- Индикаторларды талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытынды жасау үшін жасанды интеллектті, мәліметтер базасымен жұмыс істеу қабілетін пайдаланыңыз
- Ақпаратты қабылдауды жеңілдету үшін деректер дисплейінің визуализациясын жасаңыз
- Өнімдерді, брендті немесе сауда белгісін жылжыту үшін цифрлық ортаның жарнамалық, аналитикалық қызметтерін ұйымдастыру
- Бәсекелік артықшылықтарды анықтау үшін бәсекелестік ортаны талдау, өнім бағасының өзгеруін, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау
- Әр түрлі интернет-платформаларда мақсатты жарнаманы қолдана отырып, идеядан сәтті сатылымға дейінгі жаңа өнімдерді енгізу
- Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т. б. енгізу үшін техникалық тапсырманы әзірлеу негізінде нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу.
- Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, есептілікті, түсіндірме жазбаларды қалыптастыру үшін құжаттаманы ресімдеу
- Көлемдерді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар бойынша нарыққа (ларға) егжей-тегжейлі шолу жасау