Банктік маркетинг

  • Банктік маркетинг туралы теориялық білімді, нарықтық тауашаны анықтау, сату және коммуникация саясатын таңдау, банктік өнімдер мен қызметтерді ілгерілетудің тиімді құралдарын табу, маркетингтік ақпаратты жинау және оны талдау бойынша әртүрлі маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу процесін зерттеуге бағытталған. Зерттеу барысында есептеу, талдау және болжау үшін компьютерлік бағдарламалар қолданылады өнімге сұраныс пен ұсыныс, диаграммалар, кестелер құру, мәселелерді шешу
  • Образовательная программа 6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 3
Top