Сән индустриясындағы маркетинг

  • Маркетинг пәні. Сән индустриясы нарығының сегменттелуі. Тұтынушылар топтарын және тұтынушылық сұраныс мотивтерін зерттеу әдістері. Өнім, тұтынушы, нарық. Өнімнің өмірлік циклі. Бренд бейнесі. Жарнамалық хабарлама қажеттілікті ояту және күшейту тәсілі және символдық пакет ретінде. Өнімді жылжыту үшін жарнамалық науқанның стратегиялары. Коммуникация түрлері және олардың жарнамалық-маркетингтік қызметтегі маңызы. Жарнамалық коммуникация түрлері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.
  • Образовательная программа 6B02103 Киім дизайны
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top