Сән индустриясындағы брендинг

  • Бренд концепциясы. Сән индустриясындағы сән брендтерін сипаттау және талдау. Сән индустриясындағы брендтер. Нарықты талдау. Бағытты таңдау және бірегей сату ұсынысы. Бренд концепциясын қалыптастыру. Брендті жылжытудағы атау мен логотиптің рөлі. Бизнесті жоспарлау және бренд стратегиясын әзірлеу. Бренд құру процесіндегі инвестициялық саясат. Брендтің өзектілігін және экономикалық тәуекелдерін бағалау әдістері. Әдіс-тәсілдері: проблемалық, жобалық, оқушыға бағытталған оқыту, пікірталас, кейс-стади, SMART технологиялары, презентациялар.
  • Образовательная программа 6B02103 Киім дизайны
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top