Сандық маркетинг және ақпараттық технологиялар: стратегиялар мен қосымшалар

  • Пәннің мақсаты-цифрлық маркетингтегі ақпараттық технологиялардың негізгі стратегиялары мен қосымшаларын зерттеу. Білім алушылар интернет-маркетинг, деректерді талдау, маркетингтік процестерді автоматтандыру технологияларын меңгереді. Оқыту барысында цифрлық маркетинг, әлеуметтік медиа, контент-маркетинг, іздеу жүйесін оңтайландыру және веб-трафикті талдау саласында білім мен дағдылар алынады. Білім алушылар сонымен қатар маркетингтік шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау және түсіндіру әдістерін үйренеді және цифрлық науқандарды құру және оңтайландыру дағдыларын дамытады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top