Маркетингтік зерттеулер және бенчмаркинг

  • Пән маркетингтік зерттеулер және бенчмаркинг туралы түсінікті қалыптастыра отырып, бенчмаркетингті іске асыруда қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқарудағы кәсіби, сандық және сапалық деректерді жинаудағы талдамалық материалдардың негізін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі бенчмаркинг жүргізуді ұйымдастыру, ақпараттарды жинақтау және нарықтардың мазмұны мен құрылымы, тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және өнімді тиімді жылжыту, сұранысқа бағдарланған кәсіпорындарды басқаруда озық тәжірибені пайдалану дағдыларын игеру.
  • Образовательная программа 6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top