Маркетингтегі заманауи ғылыми зерттеулер

  • Бұл курстың негізгі мақсаты қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу тақырыптарына кең шолу жасау болып табылады. Маркетингтік зерттеулердегі ағымдағы тенденциялар мен туындайтын мәселелерге баса назар аудара отырып, курс докторанттарға маркетингте және басқа да байланысты салаларда жоғары сапалы теориялық және эмпирикалық зерттеулер жүргізуге қажетті тиісті теориялық және әдістемелік құралдармен қамтамасыз етеді. Пән тақырыптардың кең ауқымын ұсынады, соның ішінде мәдениетаралық маркетинг, цифрлық маркетинг, тұтынушылардың мінез-құлқы, брендті басқару, маркетингтік коммуникациялар, нарықты зерттеу, стратегиялық маркетинг және т.б.
  • Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top