Стратегиялық Маркетинг

  • Бұл курс стратегиялық маркетинг бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Ол докторанттарға стратегияны әзірлеу және оны жүзеге асырумен айналысу арқылы маркетингті басқару туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Докторанттар корпоративтік мақсаттарға сәйкес келетін және корпоративтік ресурстар, операциялық орта және мақсатты жұртшылық тұрғысынан сәйкес келетін қиялды, бірақ негізделген стратегияларды қалай жасау керектігін үйренеді. Докторанттар стратегиялық білімдерін шығармашылық және аналитикалық түрде практикалық есептерге қолдануды үйренеді; жағдайларды жиі пайдалану нақты іске асыруда мол тәжірибе береді. Курста тиімді қызметтер маркетингі, маркетингтегі этикалық мәселелер, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, қарым-қатынас маркетингі және интернет-маркетинг сияқты қалыптасқан маркетинг тақырыптары талқыланады. Тұтынушыларды бірлесіп құру және қоршаған ортаны қорғау мәселелері сияқты жаңа маркетингтік идеялар да талқыланады.
  • Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top