Тұтынушылық мінез-құлық теориясы

  • Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқының теориялары бойынша эмпирикалық дәлелдермен қатар теорияларды зерттейді. Бұл курстың мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияға тұтынушылардың маңыздылығы мен нақты әсері туралы негізгі түсінік беру болып табылады. Курс тұтынушылардың мінез-құлқы арқылы көрсетілген мінез-құлық ғылымдарының теорияларының практикалық екендігіне баса назар аударады, бұл тұжырымдамаларды маркетингтік практиктер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу үшін қалай қолдануға болатынын зерттейді.
  • Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top