Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылық мінез-құлық теориясы
-
Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқының теориялары бойынша эмпирикалық дәлелдермен қатар теорияларды зерттейді. Бұл курстың мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияға тұтынушылардың маңыздылығы мен нақты әсері туралы негізгі түсінік беру болып табылады. Курс тұтынушылардың мінез-құлқы арқылы көрсетілген мінез-құлық ғылымдарының теорияларының практикалық екендігіне баса назар аударады, бұл тұжырымдамаларды маркетингтік практиктер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу үшін қалай қолдануға болатынын зерттейді.
-
Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2