Кешенді жарнама қызметі

  • Бұл курс интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Бұл курстың негізгі мақсаты докторанттарды маркетингтік коммуникация стратегиясының негізгі ұғымдарымен таныстыру. Бұл курс компанияның коммуникациясын басқара алатын болашақ маркетинг менеджерлерінің қажеттіліктерін болжайды. Осы курстың соңында олар корпоративтік көзқарастар мен құндылықтар негізінде компанияның маркетингтік коммуникациялар стратегиясын анықтап, дамыта алады.
  • Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top