Брэндтерді стратегиялық басқару

  • Бұл курс стратегиялық брендті басқару бойынша теориялар мен эмпирикалық дәлелдерді зерттейді. Ол ұйымдардың алдында тұрған маңызды брендтік шешімдерді қарастырады. Мақсаттары: докторанттардың бренд стратегияларын жоспарлау және бағалаудағы маңызды мәселелер туралы түсінігін арттыру; брендтік шешімдерді жақсартатын сәйкес теорияларды, модельдерді және басқа құралдарды бөліп көрсету; және докторанттарға осы принциптерді қолдану үшін форумды қамтамасыз ету. Тұтынушылардың психологиялық принциптерін түсінуге ерекше назар аударылады, нәтижесінде брендтерге қатысты басқарушылық шешімдер қабылдау жақсарады. Курс бұл ұғымдарды ұйымның көптеген түрлеріне (мемлекеттік немесе жеке, үлкен немесе шағын) қатысты етеді. Курс барысында докторанттар брендинг және брендті басқарудың теориялық түсініктерімен танысады. Интерактивті оқыту кейс-стади, бейнематериалдарды талдау және Қазақстанда жұмыс істейтін компанияның бренд стратегияларын талдау және оны көрсету арқылы теорияны практикамен біріктіреді.
  • Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top