Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг Теориясы
-
Бұл курстың мақсаты докторанттарды маркетингтік ойдың даму тарихымен және эволюциясымен таныстыру болып табылады. Курста маркетинг анықтамасына, маркетинг ғылым ретінде және маркетингтің негізгі теориялық перспективаларына қатысты әдебиеттерге шолу жасалады. Жүйе теориясы, фирманың мінез-құлық теориясы, ресурстарға тәуелді теория және маркетингке пән ретінде әсер еткен әлеуметтік алмасу теориясы сияқты маркетингтегі теориялық парадигмалар мен перспективаларға ерекше назар аударылады. Ғылым философиясы, оның ішінде зерттеу және ғылыми түсіндіру табиғаты, ақиқат теориялары және ғылым мен ғылым емес арасындағы айырмашылықтар теорияның дамуына қатысты талқыланады.
-
Образовательная программа 8D04102 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2