Микроэкономика

  • Мақсаты: студенттерде экономиканың микро деңгейінде жеке шаруашылық жүргізуші субъектілердің, фирмалар мен тұтынушылардың өзара іс-қимылын қарастыратын экономикалық принциптер мен заңдар туралы терең түсінік қалыптастыру. Тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, өндірісті, шығындарды және пайданы оңтайландыруды талдауды зерттейді, нарықтардың әртүрлі түрлерін, соның ішінде мінсіз бәсекелестікті, монополияны және олигополияны және өндіріс факторларының экономикалық тепе-теңдікке әсерін қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04134 Кадрлық әкімшілік
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top