Маркетинг

  • Мақсаты: маркетингтің принциптері мен әдістерін түсінуді қалыптастыру, нарықты талдау дағдыларын дамыту, маркетингтік стратегияларды жоспарлау, зерттеулер жүргізу, нарықта өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету, қазіргі заманғы бизнесте маркетинг пен брендті басқару саласындағы табысты қызметке дайындалуға ықпал ету. Маркетингтің мәні мен ұғымдарын, маркетингтік ортаны талдауды, тауар нарықтарын, тұтынушыларды, өнімді, бағаны, сатуды, коммуникацияны және халықаралық маркетингті зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04134 Кадрлық әкімшілік
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top