Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қала мен аймақтың алға жылжуын басқару
-
Аумақтардың маркетингі; негізгі ұғымдар мен құралдар, аумақтар брендингінің пайда болу тарихы, қала бренді; қала брендінің пайда болу түсінігі, құрылымы және шарттары; қаланы орналастыру технологиясы; қалалық сәйкестікті іздеу және бренд тұжырымдамасын әзірлеу, бренд имиджін қалыптастыру технологиясы; қалалық ортада брендті өсіру, аумақ брендін қалыптастыру процесін басқару, қала брендін дамытудың инновациялық құралдары зерттеледі.
-
Образовательная программа 7M04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2