Қала мен аймақтың алға жылжуын басқару

  • Аумақтардың маркетингі; негізгі ұғымдар мен құралдар, аумақтар брендингінің пайда болу тарихы, қала бренді; қала брендінің пайда болу түсінігі, құрылымы және шарттары; қаланы орналастыру технологиясы; қалалық сәйкестікті іздеу және бренд тұжырымдамасын әзірлеу, бренд имиджін қалыптастыру технологиясы; қалалық ортада брендті өсіру, аумақ брендін қалыптастыру процесін басқару, қала брендін дамытудың инновациялық құралдары зерттеледі.
  • Образовательная программа 7M04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top