Қызметтер менеджменті

  • Қызмет көрсету саласындағы басқарудың теориялық негіздерін, қызмет көрсету саласындағы менеджментті дамытудың ерекшеліктері мен проблемаларын зерттеуге бағытталған, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда ұйымдастыру процесін басқару тұрғысынан, сервистік менеджменттің функциясы ретінде мотивация теориясын, қызмет көрсету саласындағы басқарушылық бақылау мәселелерін зерттейді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдіс, шағын топтарда жұмыс істеу, имитациялық ойындар.
  • Образовательная программа 6B11328 Саладағы қызметтерді басқару
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top