Қызмет көрсету саласындағы риторика және сөйлеу мәдениеті

  • Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: вербальды қарым-қатынас жағдайының ерекшеліктері, оған қойылатын негізгі талаптар, қарым-қатынас компоненттері; қарым-қатынастың жіктелуі, олардың айрықша белгілері, сөйлеу жағдайында қарым-қатынастың әр түрін қолданудың орындылығы; қызмет көрсету саласында вербалды коммуникацияны қолдану; іскери ортадағы қарым-қатынас ерекшеліктері, диалогтағы сөйлеу мәдениетінің маңызы; этикет және вербальды емес этикет туралы түсінік, өз эмоцияларыңызды сөзсіз қалай дұрыс және ұстамды түрде білдіруге болады.
  • Образовательная программа 7M11104 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі HN
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top