7M11104 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі HN в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық индустриясы саласында олардың мазмұнын, даму перспективаларын және қазіргі заманғы нарықты қалыптастыруға ықпалын бағалау арқылы жаңа ғылыми тұжырымдамалар негізінде ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті кадрларды даярлау үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік тәуекелдер
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: қонақжайлылық индустриясы: түсінігі, мәні; қонақ үй индустриясы құрылымындағы қонақ үй кәсіпорындары; қонақ үй кәсіпорнының ұйымдастырушылық құрылымы; Кәсіпкерлік тәуекелдер және олардың алдын алу әдістері (минимизация); қонақжайлылық индустриясындағы ұйымдардың кәсіпкерлік қызметінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық тәуекелдерін басқару
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: Қонақжайлылық индустриясындағы тәуекелдердің түсінігі және түрлері. Тәуекелдерді басқару. Тәуекелді сәйкестендіру. Тәуекелді өлшеу. Тәуекелдерді бақылау. Сақтанушыдан тәуекелді аудару (беру) сақтандырушыға. Сақтандырушының сақтандыру портфелі, оның сипаттамалары, шешім қабылдау жағдайына әсері. Қонақжайлылық кәсіпорнын мүлікті сақтандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Осы пәнді игеру нәтижесінде магистрант басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, негізгі әлемдік басқару тенденциялары, ұйымдағы қарым-қатынас, басқару жүйесіндегі қақтығыстар және оларды шешу әдістері, басқару шешімдерінің психологиясы туралы білім алады. Пәннің мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; басқару қызметін психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби этика және этикет
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: кәсіби этиканың мәні мен ерекшелігі; қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби этикасы; этикалық білім құрылымындағы іскерлік этиканың орны; кәсіптік қызметтегі іскери рәсімдер; кәсіби қарым-қатынастың мәдениетаралық факторлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән шеңберінде жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздері қалыптастырылады, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педогогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру жүзеге асырылады. Жоғары мектеп педагогикасының педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны білім мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттарды қолдану арқылы зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы риторика және сөйлеу мәдениеті
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: вербальды қарым-қатынас жағдайының ерекшеліктері, оған қойылатын негізгі талаптар, қарым-қатынас компоненттері; қарым-қатынастың жіктелуі, олардың айрықша белгілері, сөйлеу жағдайында қарым-қатынастың әр түрін қолданудың орындылығы; қызмет көрсету саласында вербалды коммуникацияны қолдану; іскери ортадағы қарым-қатынас ерекшеліктері, диалогтағы сөйлеу мәдениетінің маңызы; этикет және вербальды емес этикет туралы түсінік, өз эмоцияларыңызды сөзсіз қалай дұрыс және ұстамды түрде білдіруге болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Пән аясында оқылатын шет тіліндегі материалды ғылыми ұсынудың функционалды-стилистикалық сипаттамалары, осы мамандықтың шет тіліндегі жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық байланысы оқытылады. Пәнді игерудің мақсаты - шет тілінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеудің өнімді дағдыларының тілдік негізін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Идеяларды құру және стартаптар
Пәнді оқудың мақсаты: өз өніміңізді жасау үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың көлемін қалыптастыру. Пән шеңберінде: Бизнес идеясын таңдаудың негізгі тәсілдері. Идеяны бизнес тұжырымдамасына айналдыру. Адамдарды командаға тарту принциптері. Мотивациялық бағдарламаларды әзірлеу. Ұсынысты әзірлеудің негізгі тәсілдері және оны тұжырымдау. Тікелей және жанама бәсекелестер минималды өміршең өнім болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын жобалау және ашу
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: тұжырымдамасы және жобалау кезеңдері; жобалау жұмыстарының негізгі кезеңдері; қонақ үйлер мен қонақ үй кешендеріне арналған ғимараттарды жобалаудың нормативтік құқықтық базасы; қонақ үйлер мен қонақ үй кешендерін жобалау процесі мен кезеңдерінің ерекшеліктері; қонақ үйлер дизайнындағы маркетингтік зерттеулер; көршілес аймақтардың дизайны және қонақ үйдің сыртқы түрі; қонақ үйдің лобби тобы, бірінші қабат, баспалдақтар мен лифттердің дизайнын; қонақ үй нөмірлерінің дизайны; қонақ үйдің әкімшілік аймағын жобалау; қонақ үйлерге арналған инженерлік жүйелерді жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру және қызмет көрсету
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: тұтынушыларға қызмет көрсету; мейрамхана қызметін басқару; дамуды басқару; конференциялар мен банкеттер ұйымдастыру; конференциялар мен банкеттерде қолданылатын әдістердің өнімділігі мен сапасы; іскери іс-шаралардың мәзірін жоспарлау; конференциялар мен банкеттер ұйымдастыру; келісім-шарттарды басқару және қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі іс-шараларды ұйымдастыру; мейрамханадағы іскери іс-шараларды жоспарлау және басқару және қонақ үй бизнесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласы мамандарын кәсіптік даярлауды ұйымдастыру
Осы пән шеңберінде мыналар зерделенеді: қызмет көрсету саласы үшін кадрларды даярлау ерекшеліктері; кәсіптік білім беру жүйесінің даму тенденциялары; қызмет көрсету саласының мамандарын даярлау сапасын бағалау критерийлері; қызмет көрсететін мамандарды көп деңгейлі оқыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Пәннің мазмұны ғылым философиясын, оның құрылымы мен қызметін қарастыру аясында ғылыми зерттеудің негізгі стратегиялары мен ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсінуге бағытталған. Ғылым бейнелері: философиялық, күнделікті, ғылыми. Ғылым тұтас құбылыс және оның әдіснамалық негізі ретінде. Қоғамның дамуындағы қазіргі ғылымның рөлі және қазіргі заманның жаһандық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Конгрестік қызмет көрсету
Осы пән шеңберінде келесілер зерттеледі: іскерлік туризм нарығына шолу; іс-шараға алдын-ала дайындық; іс-шара жобасын әзірлеу және басқару; серіктеспен және мердігерлермен өзара әрекеттесу әдістері мен схемалары; іс-шарада қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру; оқиғалардың тәуекелдерін басқару; іс-шараға арналған жылжыту және сату құралдары; іс-шараларды қаржылық басқару; конгресс орталығы жұмысын ұйымдастыру - әлемдік тәжірибе.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының мамандарын даярлаудың теориясы мен практикасы
Осы пән шеңберінде келесілер зерттеледі: қонақжайлылық индустриясында барлық деңгейдегі мамандарды даярлау ерекшеліктері, Қазақстан Республикасының қонақжайлылық индустриясында адами ресурстардың қалыптасуын мемлекеттік реттеу; қонақ күту және қызмет көрсету тәжірибесін басқару; кәсіби шеберлік сайыстары; қонақ үй қызметкерлерінің мотивациясы; корпоративті мәдениеттің қонақжай индустриясындағы рөлі; тренингтер мен шеберлік сыныптарын өткізу, қонақжайлық саласындағы қызметкерлердің кәсіби мансабын басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының технологиясы, ұйымдастырылуы және жобалануы
Осы пәннің шеңберінде мыналар зерделенеді: Қоғамдық тамақтандыру қызметі адамның ең маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыру формасы ретінде; қоғамдық тамақтандыру қызметін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар; тамақтандыру кәсіпорнының ресурстық базасы; ЭПП технологиялық дизайны
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдениет
Бұл пән жемқорлық мінез-құлықтың психологиялық ұғымдары мен категорияларын, сыбайлас жемқорлық себептерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдарын, кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктерін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды өңдеу бойынша білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй мен мейрамхана индустриясының тұрақты дамуындағы жасыл стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға қонақ үй және мейрамхана индустриясын тұрақты дамыту үшін жасыл стратегиялардың мәні, іске асыру тәсілдері және ерекшеліктері туралы білім беру. Осы пән аясында оқытылады: Тұрақты қонақжайлылық индустриясы жаһандық қауымдастықтың заманауи тренді ретінде. Қонақжайлылық индустриясының дамуын жоспарлау және стратегиялық талдау. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты / жасыл даму стратегияларын әзірлеу. Шебер жоспарлар, қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылымына "жасыл инвестицияларды" ынталандыру. Қонақжайлылық индустриясын тұрақты дамытудың жасыл стратегияларын әзірлеу. Қонақ үй және мейрамхана саласындағы ресурстарды үнемдейтін технологиялар. Қазақстандағы қонақ үй және мейрамхана қызметін дамытудағы жасыл стратегиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаздық менеджмент
Осы пән аясында келесілер зерттеледі: менеджмент, аспаздық өндірісті ұйымдастыру, аспаздық, кондитерлік және нан-тоқаш дағдылары, мәзірді әзірлеу ерекшеліктері мен дайындығы, тағамдарды безендіру, кесу және безендіру, қызмет түрлері; мекеменің имиджін жақсарту, ұжымдық рухты және қызметкерлердің мотивациясын арттыру, стратегиялық даму жоспарларын құру принциптері; диетика, дұрыс тамақтану негіздерін оқып үйрену. Тапсырмаларды тарату және аспаздың жұмыс орнында брифинг. Тапсырмаларға сәйкес жұмыс орындарын, құрал-жабдықтарды, тауарлы-материалдық құндылықтарды, ыдыстарды дайындауды ұйымдастыру. Әр түрлі санаттағы тұтынушылардың қажеттіліктерін, қызмет түрлері мен формаларын ескере отырып, жартылай фабрикаттарға арналған рецептураларды әзірлеу, бейімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Осы пән аясында мыналар зерттеледі: Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Қонақжайлылық индустриясын зерттеудің әдіснамалық тәсілдері. Диалектиканың негізгі заңдарын қонақжайлылықтағы ғылыми зерттеулерде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы Диджитал-технологиялар
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: қазіргі заманғы қонақ үй мен мейрамхана бизнесінде қолданылатын цифрлық технологиялар түрлері, инновациялық технологиялар; Қызмет көрсету саласындағы цифрлық технологиялардың мүмкіндігі. Ibis мобильді тіркеу жүйесі, қонақүйге арналған Alexa дауыстық көмекшісі, қонақүйлердегі, мейрамханалардағы орындарды брондау және брондау саласындағы цифрлық технологиялар, электронды кілттер және олардың қонақ үй бизнесіндегі мүмкіндіктері, мәзірлерді жаңарту кезінде цифрландыру; қонақ үйлер мен мейрамханаларға арналған цифрландырудың басқа құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты дамуы
Туризм мен қонақжайлылықтың тұрақты дамуының теориялық және әдіснамалық негіздері. Туристік дестинациялардағы туризм мен қонақжайлылықты тұрақты дамыту тұжырымдамасы. Туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты даму критерийлері. Туристік дестинацияларда туризмді тұрақты дамыту стратегиялары мен практикаларын енгізу. Туризмнің қоршаған ортаға әсері. Тұрақты туризм мен қонақжайлылықты реттеудің экологиялық-экономикалық құралдары. Туристік индустрия және қонақжайлылық кәсіпорындарының тұрақты даму маркетингі. Тұрақты туризм тұжырымдамасын іске асырудың шетелдік тәжірибесі. Қазақстан Республикасында тұрақты туризм мен қонақжайлылықты дамыту перспективалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістері
Осы пән шеңберінде оқылады: Инновациялар және олардың түрлері. Инновацияның модельдері мен формалары, оларды таратудың мүмкін нұсқалары. Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің әлемдік нарығы. Инновацияны мемлекеттік реттеу. Инновациялық қонақжайлылық маркетинг және менеджмент. Жаңа тарату арналарын құру, қонақ үй мен мейрамхана қызметін тиімді сатудың инновациялық процестері мен әдістерін әзірлеу. Сервистік инновация. Технопарктер, технологиялық орталықтар, инкубаторлар және олардың қызметі. Қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындары үшін адалдық бағдарламаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесін басқару және аспаздық өндірісті ұйымдастыру
Осы пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын басқару және ұйымдастыру негіздері; мейрамхана бизнесі кәсіпорындары үшін тауарларды жеткізуді ұйымдастыру; мейрамхана кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру; қолдау қызметтерін ұйымдастыру; мейрамхана кәсіпорындарында қызметтерді ұйымдастыру, аспаздық өндірістің негіздері, аспаздық өндірісті басқару және ұйымдастыру, оларға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі Е-технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: қонақ үй сервисі саласындағы заманауи электрондық технологиялар туралы білім жүйесін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласында брондау, автоматтандырылған басқару, картаға түсіру, жобалау және болжау міндеттерін шешуге арналған ақпараттық технологиялар. Турлар мен қонақүйлерді брондауды автоматтандырылған басқаруға арналған заманауи бағдарламалық құрал. Қонақ үй қызметтерін онлайн сату нарығы. Электрондық виза, TRIVAGO, SKYSCANNER, онлайн Деректерді талдау. Мобильді бизнес қосымшалары: бейне және графикалық дизайн негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық индустриясында ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері
Осы пәннің шеңберінде мыналар зерттеледі: қонақжайлылық индустриясын зерттеуде жалпы ғылыми және жеке әдістерді қолдану. ... Қонақ үй бизнесіндегі менеджмент және маркетинг әдістері. Қонақжайлылық индустриясындағы іскери тәжірибелер. Қонақжайлылық индустриясында қолданылатын қаржылық-экономикалық қызметтің әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық салада өткізуді ынталандыру
Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: инновацияларды жіктеу; инновацияны өнім ретінде сипаттау; өнім инновацияларының өмірлік циклі және оның кезеңдеріндегі стратегиялық шешімдер; инновациялардың таралуы; инновациялық өнімнің дамуын жеделдету жолдары; жаңа өнімдерге арналған брендинг және брендтік стратегиялар; Өнімге инновациялық қосымша: орау, байланысты қызметтер, сатудан кейінгі қызмет; инновациялық өнімдер мен технологияларды ілгерілету үшін байланыс элементтерінің өзара әрекеті; жаңа өнімді сату жүйесін ұйымдастыру: сату схемасы мен сатушыларды таңдау; өнімді қалыптастыру және оны нарықта шоғырландыру тұрғысынан инновациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білімнің заманауи мәселелерін, сондай-ақ қызмет көрсету саласындағы кәсіби мәселелерді шешудегі іргелі заңдар мен теориялардың философиялық мәселелерін білу.
- Жобалау қызметінің өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу ережелерін, бизнес-процестерді; персоналды басқару негіздерін, менеджментті, басқару психологиясын білуді көрсету.
- Қонақ үй қызметтері мен тамақтану қызметтерін ұйымдастыруда инновациялық жобаларды жасау, әзірлеу және іске асыру.
- Шет тілінде іскерлік қатынастар орнату, сондай-ақ кәсіби қызметте шетелдік басылымдарда жарияланған ғылыми жетістіктерді пайдалану.
- Нормативтік құжаттаманы әзірлеу, қонақжайлылық кәсіпорнының сатылымдары мен бизнес-процестерін басқару барысында тиімді коммуникацияларды, функционаларалық өзара іс-қимылды және мүдделі субъектілермен өзара іс-қимылды іске асыру.
- Қонақ үй-мейрамхана нарығының стейкхолдерлерімен, қызмет көрсетушілермен, серіктестермен, тұтынушылармен Шет тілдері мен коммуникация арналарын пайдалана отырып, жүйелі және бір мәнді түсіндірілетін ақпаратты ұсына отырып, тиімді өзара іс-қимыл жасау қабілеті.
- Бәсекелестік орта жағдайында қызмет көрсету саласының қызметін болжау, жоспарлау және басқару мақсатында қонақжайлылық теориясы мен практикасының жаңа жетістіктерін қолдану және дербес дербес кәсіби практикалық, ғылыми, педагогикалық қызмет пен біліктілікті арттыру траекториясын құру.
- Қонақ үй және мейрамхана қызметі кәсіпорындарында тұрақты дамудың жасыл стратегиялары мен қағидаттарын, мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы тауарлар мен қызметтерді дамыту және ілгерілету үшін стратегиялық жоспарлау және басқару модельдерін әзірлеу және тиімді енгізу.
- Заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, заманауи ғылыми тұжырымдамалар негізінде өзекті ғылыми мазмұндағы оқу курсының бағдарламасын әзірлеу және кәсіби қонақ үй және мейрамхана профиліндегі пәндерді оқыту.
- Кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы білімді оларды біріктіру және түпнұсқа шешімдерді қосу негізінде пайдалану.
- Қонақжайлылық саласында брондау, автоматтандырылған басқару, жобалау, болжау міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану, қонақ үй және мейрамхана бизнесіне ақпараттық технологияларды енгізу есебінен шекті мәндерге қол жеткізудің мүмкін жағдайларын модельдеу.
- Өзін академиялық адалдық мәдениеті мен қызмет көрсету саласында академиялық орта құру принциптерінің тасымалдаушысы ретінде сезіне отырып, демократиялық қоғамның құндылықтарына бағдарлай білу.