Салалардағы маркетингтік зерттеулер және талдау

  • Салалардағы маркетингтік зерттеулер мен талдаудың ерекшеліктері: өнеркәсіп салаларында, Агробизнесте, құрылыс материалдарын өндіру мен сатуда, өндіріс құралдары нарығындағы маркетингтік зерттеулер, көтерме және бөлшек саудадағы маркетингтік зерттеулер, көрсетілетін қызметтер саласын (білім беру қызметтері, қаржылық көрсетілетін қызметтер, қонақжайлылық саласындағы көрсетілетін қызметтер саласында – қонақ үйлер, туризм; қоғамдық білім беру мекемелерінде қызметтер, байланыс қызметтері) және т. б.; маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістерінің арсеналын қолдану ерекшеліктері; ақпарат көздері, маркетингтік зерттеу құралдары.
  • Образовательная программа 6B04129 Арт- менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top