АӨК менеджмент және маркетинг

  • Мақсаты: Магистранттарды агроөнеркәсіптік кешенде менеджмент және маркетинг әдістерін тиімді пайдалану саласында теориялық база мен тәжірибелік дағдыларды меңгеруге үйрету. Мазмұны: қазіргі кезеңдегі аграрлық реформаны, нарық жағдайындағы агроөнеркәсіп кешенін және ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеуді айтыңыз. ШҚ интенсификациясын, экономикалық тиімділігін, СШ жалпы және тауарлық өнімін қарастыру. Агроөнеркәсіптік кешен жүйесінде ауыл шаруашылығы өнімдерінің өзіндік құнын бағалау, баға белгілеу. Агромаркетингтің дамуы мен рөлін анықтау, агромаркетинг жүйесіндегі басқару, жоспарлау, ақпараттандыру. Ауыл шаруашылығы маркетингіндегі тауарлық және маркетингтік саясатты зерттеу
  • Образовательная программа 7M04120 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top