Халықаралық бизнестегі креативтілік және инновация

  • Мақсаты: магистранттардің халықаралық бизнестегі креативтілік пен инновация туралы білімдерін қалыптастыру, халықаралық нарыққа шығу мүмкіндігі бар жаңа өнімдерді игеру. Мазмұны: Курстың теориялық негіздері. Инновация теориясының негізгі түсініктері. Жаңа өнім, оның ерекшеліктері, бәсекеге қабілеттілігі. Кәсіпорынның сыртқы және ішкі факторлары жүйесіндегі жаңа өнімді әзірлеу және нарыққа шығару процесінің мәселелері мен ерекшеліктері. Жаңа өнімді әзірлеу және оның халықаралық бизнесте бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру процесін басқару. Жаңа өнімді әзірлеу және халықаралық нарыққа шығару процестерінің ұйымдастырушылық, қаржылық және экономикалық аспектілері
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top