Нарықтық жағдайды талдау және болжау

  • Мақсаты: тауар нарықтарының конъюнктурасын талдау мен болжаудың теориялық негіздері, процедурасы мен әдіснамалық әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: «Нарық конъюнктурасын талдау және болжау» пәнінің пәнінің негіздерін оқу. Нарық жағдайын талдау және болжау технологиясын талқылау. Нарық жағдайын талдау және болжау әдістерін зерттеу. Сұраныс пен ұсынысты зерттеу негізінде нарық сыйымдылығын анықтау. Нарықтың бәсекелестік ортасының жағдайын ескере отырып, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін талдау. Клиентке бағытталған (нарықтық) көзқарас негізінде жұмыс істейтін кәсіпорынның потенциалды тиімділігін бағалау. Тауар нарығының сыйымдылығын анықтау жолдары
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top