Фирмалық стиль

  • Мақсаты: Бренд стилін жобалаудың бірыңғай принциптерін зерттеу, корпоративті сәйкестендіру. Брендтің негізгі ерекшеліктері. Мазмұны: Фирмалық стильдің, сауда белгісінің негізгі функцияларын зерттеу және меңгеру (ауызша, көрнекі, алынбалы, дыбыстық, аралас.) Компанияның корпоративтік имиджін, дресс-кодын, фирмалық блокты құру. Фирмалық ұранды (ұранды), түстер гаммасын зерттеу. Фирмалық қаріп жиынтығын, эмблеманы, компания сайтының фирмалық стилін жасау. Қолтаңба стилін қоршаған орта контекстінде көрсету.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top