Маркетингтік зерттеулер және басқару

  • «Маркетингтік зерттеулер және басқару» пәнінің мақсаты нарықты зерттеу және ұйымдардағы маркетингтік процестерді басқару стратегияларын әзірлеу болып табылады. Деректерді талдауға, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге, сұранысты болжауға және бәсекеге қабілетті ортаға сүйене отырып, ол мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін түсінуге, нарықтық перспективалар мен бәсекелестік жағдайларды бағалауға бағытталған. Осы пәнді оқитын магистранттар маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын игереді, тиімді маркетингтік басқару принциптерін түсінеді және стратегияларды өзгермелі нарықтық ортаға бейімдей алады. Олар тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін қажетті құнды ақпаратты алу үшін сауалнамалар, фокус-топтар, деректерді талдау және т.б. сияқты әртүрлі зерттеу әдістері мен құралдарын пайдалануды үйренеді
  • Образовательная программа 7M04114 MBA Business Administration
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top