Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 MBA Business Administration в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Салық және салық салу

    «Салық және салық салу» курсы қазіргі заманғы бизнес пен экономиканың маңызды аспектісі ретінде салық және салық салу жүйесін терең әрі жан-жақты зерделеуді білдіреді. Бұл курстың студенттері түрлі салық жүйелері, олардың функциялары, қағидаттары мен негізгі құралдары туралы, сондай-ақ салық салудың қаржылық жоспарлау мен кәсіпорындардың стратегиясына әсері туралы іргелі білім алады. Курс барысында тыңдаушылар салық салудың базалық қағидаттары мен салықтың негізгі түрлерінен бастап салық жоспарлау, халықаралық салық салу және салық әкімшілігі сияқты неғұрлым күрделі мәселелерге дейінгі тақырыптардың кең ауқымын зерделейді. Олар табыс салығы, ҚҚС, жеке тұлғалардың табыс салығы сияқты негізгі салық санаттарымен танысады, олардың ерекшеліктері мен есептеу әдістерін зерттейді. Курстың негізгі аспектілерінің бірі ұлттық және халықаралық деңгейде салық салуды реттейтін салықтық құқықтық нормалар мен заңнаманы зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәуекелдерді ескере отырып шешімдер қабылдау

    МВА тыңдаушылары үшін «Тәуекелдерді ескере отырып шешімдер қабылдау» пәнін оқытудың мақсаты белгісіздік пен тәуекел жағдайында негізделген және тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті әдістер мен құралдарды меңгеру болып табылады. Тыңдаушылар жағдайды талдауды, ықтимал салдарды және олардың туындау ықтималдығын бағалауды, сондай-ақ шешім қабылдау кезінде қауіптерді азайту стратегиясын әзірлеуді үйренеді. Осы пән бойынша оқытудың нәтижесі МВА тыңдаушыларының белгісіздік және қауіп жағдайында негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын игеруі болып табылады. Олар жағдайға сапалы талдау жасауды, тәуекелдерді бағалауды және ықтимал салдарды ескере отырып, шешім қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоба жетекшісі: жоспарлау, талдау және оңтайландыру

    MBA тыңдаушылары үшін «Жоба жетекшісі: жоспарлау, талдау және оңтайландыру» курсының мақсаты бизнестің түрлі салаларында жобаларды табысты басқару үшін қажетті терең білім мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Бағдарлама қазiргi заманғы талаптар мен басқару стандарттарын ескере отырып, жобаларды жоспарлау, талдау және оңтайландыру әдiстерiн зерделеуге бағытталған. жобалау қызметінің тиімділігі. Курсты өту нәтижесінде МВА тыңдаушылары кез келген ауқымдағы және күрделіктегі жобаларды тиімді басқаруға мүмкіндік беретін кешенді білім мен практикалық дағдыларды игереді. MBA тыңдаушылары үшін «Жоба жетекшісі: жоспарлау, талдау және оңтайландыру» курсынан өту оларға жобаларды басқару саласында жоғары білікті мамандар болуға мүмкіндік береді. Олар қойылған мақсаттар мен міндеттерге тиімді қол жеткізу үшін жобалық менеджменттің заманауи әдістері мен құралдарын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджерлер үшін қаржылық және бухгалтерлік есеп

    Менеджерлерге арналған қаржылық және бухгалтерлік есеп – бұл менеджерлердің шешім қабылдау қажеттіліктеріне бағытталған қаржылық есеп пен есеп берудің принциптері мен әдістерін зерттейтін пән. Ол менеджерлерге қаржыға, бюджетке, инвестицияларға және компания ресурстарын басқарудың басқа аспектілеріне қатысты шешім қабылдауға көмектесетін қажетті ақпарат пен құралдарды ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету

    MBA бағдарламасы аясында «Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету» пәнінің мақсаты бизнесті жүргізуге әсер ететін негізгі құқықтық аспектілерді зерттеу және тиісті білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Магистранттар әртүрлі құқықтық жүйелердің негізгі принциптерін меңгереді, сондай-ақ келісімшарттық қатынастар, салық салу, еңбек заңнамасы және зияткерлік меншікті қорғау сияқты кәсіпорындар қызметінің негізгі салаларын реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді зерттейді. Оқыту барысында магистранттар құқықтық құжаттаманы талдау әдістерін зерделейді және бизнестегі құқықтық проблемаларды азайту үшін тәуекелдерді бағалау және стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгереді. Олар тиісті құқықтық нормалар мен талаптарды практикалық қызметке, әсіресе келісімшарттарды, лицензияларды және басқа құжаттарды дайындау және талдау контекстінде, сондай-ақ бизнестің құқықтық аспектілеріне қатысты әртүрлі жағдайларды басқаруда қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнесті зерттеу

    «Бизнесті зерттеу» пәні бизнес саласында шешімдер қабылданатын деректерді жинау, талдау және түсіндірудің жүйелі процесін қалыптастырады. Оның негізгі мақсаты-нарықтың, саланың немесе нақты компаниялардың белгілі бір аспектілерін зерделеу, іскерлік шешімдер қабылдауға ықпал ететін мүмкіндіктер, проблемалар мен тенденцияларды анықтау. Бизнесті зерттеу статистикалық ақпаратты, нарықтық зерттеулерді, сарапшылардың пікірлерін, тұтынушылар мен бәсекелестердің сұхбаттары мен сауалнамаларын қоса алғанда, әртүрлі деректер мен ақпарат түрлерін жинауды және талдауды қамтиды. Бизнесті зерттеу компанияның табысты жұмыс істеуі мен дамуы үшін маңызды құрал болып табылады, бұл негізделген және ақпараттандырылған шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықаралық менеджмент

    Магистранттар үшін «Халықаралық менеджмент» пәнінде оқытудың мақсаты халықаралық бизнес-ортада тиімді басқару үшін қажетті негізгі тұжырымдамаларды, әдістер мен стратегияларды меңгеру болып табылады. Бағдарлама мәдени айырмашылықтарды, жаһандық басқару стратегияларын, сыртқы экономикалық қызметтің халықаралық стратегияларын және бизнесті ұйымдастырудың халықаралық нысандарын қоса алғанда, халықаралық бизнестің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Оқыту барысында магистранттар халықаралық нарықтар, мәдениетаралық өзара іс-қимыл, стратегиялық басқару және компаниялардың халықаралық операциялары туралы өз білімдерін тереңдетеді. Курсты өту нәтижесі магистранттардың жаһандық бизнесте табысты басшылыққа алу және стратегиялық шешімдер қабылдау үшін қажетті дағдылар мен білім алуы болып табылады. «Халықаралық менеджмент» пәнінен өту магистранттарға халықаралық бизнестің негізгі аспектілерін түсінуді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы және топ-менеджердің тұлғалық дамуы

    «Басқару психологиясы және топ-менеджердің тұлғалық дамуы» жоғары деңгейдегі басқару қызметінің контекстінде психологияның негізгі аспектілерін кешенді зерделеуді білдіреді. Тыңдаушылар табысты басшылықтың негізіндегі психологиялық қағидаттар туралы, сондай-ақ менеджердің жеке ерекшеліктері оның кәсіби дамуына және басқару практикасының тиімділігіне қалай әсер ететіні туралы терең білім алады. Курс аясында көшбасшылық психологиясы, мотивация, коммуникация, шиеленістер мен стрессті басқару, өзін-өзі тану мен эмоциялық интеллектіні дамыту сияқты тақырыптар қарастырылады. Тыңдаушылар өздерінің басқару стилінің тиімділігін арттыру, қолайлы жұмыс ахуалын жасау және ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу үшін психологиялық қағидаттар мен әдістерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Risk management

    «Risk management» пәні ұйымдағы немесе бизнестегі тәуекелдерді талдаумен, бағалаумен және басқарумен айналысады. MBA бағдарламасы шеңберіндегі Пәннің мақсаты магистранттарды заманауи бизнес-ортада тәуекелдерді тиімді басқару әдістері мен құралдарына оқыту болып табылады. Ол ұйымдардың алдында тұрған тәуекелдерді түсінуді дамытуға және магистранттарды жағымсыз салдарды азайту және мүмкіндіктерді барынша арттыру үшін осы тәуекелдерді анықтауға, талдауға және басқаруға үйретуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару стратегиялары мен саясаттарын әзірлеу, сондай-ақ олардың ұйымға әсерін азайту жөніндегі шараларды іске асыру дағдыларын меңгереді. Олар тәуекелдердің әртүрлі түрлерінің бизнеске ықтималдығы мен әсерін бағалауды, сондай-ақ белгісіздік пен өзгергіштік жағдайында тәуекелдерді басқару бойынша негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетинг және бәсекелестік ұстанымдар

    Магистранттар үшін «Маркетинг және бәсекелестік ұстанымдар» пәнін зерделеудің мақсаты маркетинг саласындағы табысты жұмыс үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Оқытудың негізгі міндеті маркетингтің негізгі қағидаттарымен және әдістерімен таныстыру, бәсекелестік ортаны талдау және өнімді нарықта орналастыру стратегиясын әзірлеу болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесі магистранттарда компанияны басқарудағы негізгі функция ретінде маркетинг туралы кешенді түсінік қалыптастыру болады. Олар алған білімдерін практикада қолдана алады, бәсекелестік ортаны талдай алады, тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтай алады және тиімді маркетингтік стратегиялар әзірлей алады. Осылайша, осы пән бойынша оқыту магистранттарға өздерінің кәсіби қызметінде маркетингтік құралдарды табысты қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық цифрлық маркетинг

    Магистранттар үшін «Практикалық цифрлық маркетинг» пәнінде оқытудың мақсаты оларға практикалық қызметте қазіргі заманғы құралдар мен әдістемелерді табысты қолдануға мүмкіндік беретін цифрлық маркетинг саласында терең білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Бағдарлама онлайн-ілгерілету, деректерді талдау, әлеуметтік медиамен жұмыс істеу, тиімді науқандар құру және сандық ресурстарды басқару стратегияларын меңгеруге бағытталған. Курсты өту нәтижесінде магистранттар теориялық білімді ғана емес, сондай-ақ заманауи цифрлық ортада табысты жұмыс істеуге және маркетинг саласында негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін практикалық тәжірибені де алады. «Практикадағы сандық маркетинг» пәнінен өту магистранттарға заманауи бизнес ортада сандық құралдар мен стратегиялармен сенімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өндірістік менеджмент

    MBA бағдарламасы аясында «Өндірістік менеджмент» пәнінің мақсаты - магистранттарды ұйымдардағы өндірістік процестерді тиімді басқару әдістеріне үйрету. Олар ресурстарды оңтайландыру және бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу мақсатында операцияларды жоспарлау, үйлестіру және бақылау стратегияларын меңгереді. Зерттеу нәтижелері магистранттардың өндіріс жүйелері, қорларды басқару әдістері, процестерді оңтайландыру және өнім сапасын жақсарту туралы терең білім алуын қамтиды. Олар сондай-ақ технологиялық инновациялар, өндірісті автоматтандыру және сапаны басқарудың заманауи әдістері бойынша дағдыларды дамытады. Өндірістік саладағы жағдайлар мен үздік тәжірибелерді талдау тыңдаушыларға өндірістік процестерді жақсарту стратегияларын әзірлеуге, сондай-ақ әртүрлі салалардағы өндірістік операцияларды сәтті басқару үшін қажетті жүйелі ойлауды, көшбасшылықты және өзгерістерді басқару қабілетін дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингті басқару

    MBA бағдарламасының «Маркетингті басқару» пәнінің мақсаты тыңдаушыларға нарықтағы өнімдер мен қызметтерді тиімді басқару үшін қажетті маркетинг негіздері мен стратегияларын үйрету болып табылады. Маркетингтік науқандарды стратегиялық жоспарлауға және олардың стратегияларын өзгеретін жағдайларға сәтті бейімдеу үшін нарықтық динамиканы талдауға баса назар аударылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, баға белгілеу және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі тұжырымдамалары туралы терең білім алады. Олар сондай-ақ негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау және маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады. Нәтижесінде магистранттар маркетингтік талдаудың практикалық дағдыларына ғана емес, сонымен қатар стратегиялық ойлауға ие мамандарға айналады, бұл оларды маркетинг пен бизнес саласындағы сұранысқа ие сарапшыларға айналдырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Антикризистік менеджмент

    Антикризистік менеджмент - бұл ұйымдағы дағдарыстық жағдайларды шешу және алдын алу үшін әрекеттерді талдаумен, жоспарлаумен және жүзеге асырумен айналысатын менеджмент пәні. Пәннің мақсаты-магистранттарды дағдарыстық жағдайларды тиімді басқаруға дайындау және ұйым үшін жағымсыз салдарды азайту. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар дағдарыстық жағдайды талдау әдістерін, дағдарысқа қарсы әрекет ету жоспарларын, сондай-ақ дағдарыстан кейін бизнесті қалпына келтіру стратегияларын меңгереді. Олар белгісіздік пен жоғары тәуекел жағдайында негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын, сондай-ақ ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке даму стратегиясы

    Магистранттар үшін «Жеке даму стратегиясы» пәнін зерделеудің мақсаты кәсіби және жеке өміріндегі өз мақсаттары мен міндеттерін анықтауға көмектесетін жеке даму жоспарын әзірлеу болып табылады. Оқу процесінде магистранттар өзін-өзі талдау, жеке қасиеттерін әзірлеу, уақыт пен эмоцияларды басқару әдістерін, сондай-ақ алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу стратегиясын зерделейді. Магистранттар үшін «Жеке даму стратегиясы» пәні бойынша оқыту нәтижесі өзін-өзі рефлексиялау, өзінің күшті және әлсіз жақтарын түсіну дағдыларын, сондай-ақ өз болашағын тиімді жоспарлау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар өздерін, өздерінің қажеттіліктері мен тілектерін жақсы түсініп, өз өмірі мен мансабын құра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ойлау дизайны

    MBA тыңдаушылары үшін «Дизайн ойлау» пәнінен өту кезінде оқудың мақсаты креативті ойлауды дамыту және түрлі бағыттардан проблемаларды көру қабілеті болып табылады. Олар күрделі міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ инновациялық өнімдер мен қызметтерді жасау үшін ойлау дизайны әдістерін қолдануды үйренеді. Оқытудың нәтижесі MBA тыңдаушыларының командада тиімді жұмыс істей білу, идеяларды генерациялау, тұжырымдамаларды прототиптеу және оларды тәжірибеде тестілеу болып табылады. Олар алған білімдері мен дағдыларын оқу процесі шеңберінде ғана емес, сондай-ақ өздерінің кәсіби қызметінде де қолдана алады, бұл оларға өз саласында анағұрлым табысты және сұранысқа ие мамандар болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеткізу тізбегін басқару

    Жеткізу тізбегін басқару (Supply Chain Management, SCM) - бастапқы жеткізушіден соңғы тұтынушыға дейінгі материалдық, ақпараттық және қаржылық ресурстар ағынын басқарудың стратегиялық тәсілі. Жеткізу тізбегін басқарудың негізгі мақсаты шығындарды оңтайландыру және процестердің тиімділігін арттыру кезінде клиенттер үшін максималды қосымша құнды құру болып табылады. Жеткізу тізбегін басқару жүйесін енгізу нәтижелері бүкіл жеткізу желісіндегі ашықтық пен үйлестіруді жақсартуды, жеткізу уақытын қысқартуды, шығындарды азайтуды, тауарлық-материалдық құндылықтар деңгейін оңтайландыруды және тұтынушылардың қанағаттануын арттыруды қамтиды. Сонымен қатар, SCM Бизнестің икемділігін арттыруға, нарық жағдайындағы өзгерістерге реакцияны жақсартуға және жеткізілім мен сұраныстың тұрақсыздығына байланысты тәуекелдерді азайтуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқарушылық экономика

    «Басқару экономикасы» пәнінің мақсаты магистранттарды негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін экономикалық принциптер мен құралдарды қолдануға үйрету болып табылады. Ол экономикалық факторлар мен ұйымдағы басқару процесі арасындағы байланысты зерттеу мақсатында экономика және менеджмент саласындағы білімді біріктіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижелері магистранттардың экономикалық ортаны талдау, шығындарды бағалау, баға белгілеу бойынша шешімдер қабылдау, ресурстарды басқару және қаржылық көрсеткіштерді талдау дағдыларын игеруі болып табылады. Олар сондай-ақ бизнес - процестерді оңтайландыру үшін экономикалық модельдер мен әдістерді қолдануды үйренеді, сонымен қатар микро және макроэкономика принциптерін, тәуекелдерді бағалау, болжау, қорларды басқару және өнім сапасын зерттеу әдістерін үйренеді. Бұл тәсіл магистранттарға ұйымның экономикалық компонентін талдауға негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өзгерістерді және тәуекелдерді басқару

    Өзгерістерді және тәуекелдерді басқару бойынша магистранттарды оқытудың мақсаты-қазіргі ұйымдарда тиімді басқарудың стратегиялары мен құралдарын зерделеу. Бағдарлама өзгеру процестерін түсінуге, тәуекелдерді анықтауға және басқаруға бағытталған. Оқытудың нәтижесі-өзгерістер мен тәуекелдерді сәтті басқару, ұйымның сыртқы өзгерістерге икемділігі мен бейімделуін арттыру үшін құзыреттіліктерге ие болу. Магистранттар өзгерістерді жоспарлау, тәуекелдерді талдау, коммуникациялар, көшбасшылық және қақтығыстарды басқару дағдыларын дамытады, ұйымның тұрақты дамуына және қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инвестициялық-құрылыс жобаларының портфелін басқару

    Магистранттар үшін "Инвестициялық-құрылыс жобаларының портфелін басқару" пәнін оқытудың мақсаты құрылыс саласындағы инвестициялық жобалардың портфелін басқару әдістері мен құралдарын игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар портфельді басқару стратегиясын әзірлеу, тәуекелдерді бағалау, инвестициялардың тиімділігін талдау және жобалар портфелін оңтайландыру бойынша шешімдер қабылдау дағдыларына ие болады. Магистранттар үшін осы пән бойынша оқыту нәтижесі қаржылық, уақытша және ресурстық шектеулерді ескере отырып, инвестициялық-құрылыс жобаларының портфелін тиімді басқара білу болады. Олар портфельді басқару стратегияларын әзірлей алады, оның құрамын оңтайландырады, тәуекелдерді талдайды және мақсаттарына жету үшін негізделген шешімдер қабылдай алады. Алынған білім мен дағдылар магистранттарға құрылыс саласында инвестициялық жобаларды табысты іске асыруға және олардың тиімділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестегі Big Data

    «Бизнестегі Big Data» пәні ұйымдарда тиімді шешімдер қабылдау үшін үлкен көлемдегі деректерді жинауды, талдауды және пайдалануды білдіреді. MBA бағдарламасы аясындағы пәннің мақсаты магистранттардың стратегиялық шешімдер қабылдау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін оларды қолдану мақсатында үлкен деректерді талдаудың тұжырымдамаларын, әдістері мен құралдарын игеру болып табылады. Нәтижесінде магистранттар үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істей алады, ақпаратты талдау және заңдылықтарды анықтау үшін машиналық оқыту алгоритмдері мен статистикалық әдістерді қолдана алады. Олар сондай-ақ талдау нәтижелерін тиімді түсіндіруді және деректерге негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Электрондық коммерцияны басқару (e-com) және цифрлық маркетинг

    «Электрондық коммерцияны басқару (e-com) және цифрлық маркетинг» курсы онлайн-сауда және тиімді цифрлық маркетинг әлеміне шомылғысы келетін тыңдаушыларға арналған. Аталған курста қатысушылар электрондық бизнесті сәтті басқару және онлайн-ортада тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін цифрлық құралдарды пайдалану туралы терең білім алады. Курстың бірінші бөлігі электрондық коммерцияны басқару негіздеріне арналған. Студенттер интернет-дүкендерден бастап онлайн-платформаларға дейін бизнестің түрлі модельдері туралы, сондай-ақ электрондық бизнесті құру мен дамытудың негізгі қағидаттары туралы біледі. Олар тауарлық ассортиментті таңдауды, веб-сайт құруды, төлем жүйелерін реттеуді және тауарларды жеткізуді ұйымдастыруды қоса алғанда, интернет-жобаларды әзірлеу мен іске қосудың негізгі кезеңдерін зерделейді. Тыңдаушылар іздеу оңтайландыру (SEO), контент-маркетинг, әлеуметтік желілердегі жарнама, электрондық пошта және т.б. сияқты әртүрлі интернет-маркетинг арналары туралы біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнес үрдістерін оңтайландыру

    MBA бағдарламасы аясында «Бизнес үрдістерін оңтайландыру» пәнінің мақсаты магистранттарды ұйымдардағы операциялардың тиімділігін жақсартудың заманауи әдістері мен стратегияларына оқыту болып табылады. Тыңдаушылар тауарларды немесе қызметтерді жеткізудің өнімділігін, сапасы мен жылдамдығын арттыру мақсатында бизнес үрдістерін талдау, жобалау және басқару бойынша білім мен дағдыларды игереді. Оқу нәтижесінде магистранттар үрдістерді модельдеу және оңтайландыру әдістерін меңгереді, сапаны басқару және автоматтандыру құралдарын меңгереді, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өзгерістерді басқару принциптерін түсіну қабілетін дамытады, сондай-ақ икемді ұйымдарды құруға ықпал ететін процестерді қайта құру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Контент маркетинг

    Магистранттар үшін «Контент маркетинг» пәнінде оқытудың мақсаты цифрлық арналарда аудиторияны тарту және ұстап тұру мақсатында контентті құрудың, таратудың және оңтайландырудың негізгі қағидаттары мен стратегияларын меңгеру болып табылады. Бағдарлама құнды контент жасау әдістерін зерделеуге, аудиторияның қажеттіліктерін талдауға, контенттік стратегияны жариялау және оның тиімділігін бағалау үшін лайықты платформаларды таңдауға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде магистранттар түрлі форматтағы контентті жасау бойынша практикалық дағдыларды ғана емес, сондай-ақ өз материалдарын нысаналы аудиторияның қажеттіліктеріне бейімдей білуге де үйренеді, бұл тартымдылық пен конверсия деңгейін арттыруға ықпал етеді. «Контент-маркетинг» пәнінен өту магистранттарға брендті немесе өнімді ілгерілету құралы ретінде контентпен сенімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Олар блогтар, әлеуметтік желілер, бейнелер және басқалары сияқты түрлі платформалар мен форматтарға бейімделген сапалы және мақсатты контент жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік келіссөздер жүргізу

    Оқыту бағдарламасы аясында «Іскерлік келіссөздер жүргізу» пәнінің мақсаты магистранттардың іскерлік ортада тиімді келіссөздер жүргізу дағдыларын дамыту болып табылады. Негізгі назар тұлғааралық дағдыларды, қарым-қатынас стратегияларын, қақтығыстарды басқаруды және өзара тиімді нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған. Оқу барысында магистранттар келіссөздерді қалай дұрыс жоспарлау және дайындау керектігін, барлық тараптардың мүдделері мен мақсаттарын талдауды, сондай-ақ қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін стратегиялар мен тактикаларды әзірлеуді үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде олар қажетті білімді ғана емес, сонымен қатар іскерлік келіссөздерді сәтті жүргізуге және өзара тиімді келісімдерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнесті және инвестициялық жобаларды бағалау

    MBA бағдарламасы шеңберінде «Бизнесті және инвестициялық жобаларды бағалау» пәнінің мақсаты компаниялардың құнын бағалау әдістерін игеру және инвестициялық мүмкіндіктердің қаржылық тартымдылығын талдау болып табылады. Магистранттар тәуекелдер мен инвестициялау перспективаларын негізделген бағалауды жүргізу мақсатында дисконтталған ақша ағыны (DCF), салыстырмалы талдауды зерттейді. Оқыту нәтижесінде магистранттар қаржы және инвестициялар саласында аналитикалық Дағдылар мен ақпараттандырылған шешімдер қабылдау қабілетіне ие болады. Олар тәуекелдерді бағалауды және бизнес-жоспарларды әзірлеуді үйрену арқылы қаржылық талдау әдістерін меңгереді, бұл оларға инвестициялық тартымдылықты жан-жақты бағалауға және компанияның құнын оңтайландыру және акционерлер мен басқа да мүдделі тараптар үшін оның құнын арттыру үшін капиталды бөлу туралы негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Логистиканы басқару

    MBA бағдарламасы аясындағы «Логистиканы басқару» пәнінің мақсаты тыңдаушыларды заманауи бизнестегі жеткізу тізбегін оңтайландыру мен басқарудың негізгі аспектілеріне үйрету болып табылады. Магистранттар логистикалық процестерді оңтайландыруға және заманауи технологияларды қолдануға бағытталған тауарларды немесе қызметтерді жеткізудің барлық кезеңдерін жоспарлау, үйлестіру және бақылау стратегияларын үйренеді. Оқыту нәтижесінде магистранттар логистикалық тәуекелдерді талдау және басқару дағдыларын, сондай-ақ логистикалық стратегияларды өзгермелі нарықтық жағдайларға бейімдеу қабілетін алады. Олар логистика саласында стратегиялық шешімдер қабылдау қабілетін дамытады, сол арқылы логистикалық жүйелерді тиімді басқаруға және қазіргі бәсекелестік ортада бизнестің өсуі мен дамуына ықпал етуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • BBS Gemba BI Group

    Курс BI Group холдингінде құрылыс мерзімін қалай және не арқылы қысқартуға болатынын түсінуге бағытталған. Оқу барысында тыңдаушылар үйренеді: * Экономикалық сипаттағы мәселелерді талдау және шешімдерді табу; * * Алдағы қызметтегі жағдайларды талдау кезінде кәсіби дәлелдеу дағдылары. Зерттеу: * * Жоспарлаудың теориялық негіздері. Олар EVO 1, EVO 2, BBS деген не және BI Group холдингіндегі бұл бағдарламалар не үшін екенін біледі; * Ресурстарды жоспарлау, Циклограммаға негізделген жобаның маңызды жолы. Сондай-ақ, оқу барысында тыңдаушылар ҚМЖ мерзімдерін қысқарту, алынған материалды бекіту үшін үздік тәжірибелерді талдайтын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік зерттеулер және басқару

    «Маркетингтік зерттеулер және басқару» пәнінің мақсаты нарықты зерттеу және ұйымдардағы маркетингтік процестерді басқару стратегияларын әзірлеу болып табылады. Деректерді талдауға, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге, сұранысты болжауға және бәсекеге қабілетті ортаға сүйене отырып, ол мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін түсінуге, нарықтық перспективалар мен бәсекелестік жағдайларды бағалауға бағытталған. Осы пәнді оқитын магистранттар маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын игереді, тиімді маркетингтік басқару принциптерін түсінеді және стратегияларды өзгермелі нарықтық ортаға бейімдей алады. Олар тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін қажетті құнды ақпаратты алу үшін сауалнамалар, фокус-топтар, деректерді талдау және т.б. сияқты әртүрлі зерттеу әдістері мен құралдарын пайдалануды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік этика және тұрақты даму

    Магистранттар үшін «Іскерлік этика және орнықты даму» пәнінде оқытудың мақсаты іскерлік ортадағы этика қағидаттарын және ұйымдардың орнықты дамуына қол жеткізу әдістерін зерделеу болып табылады. Бағдарлама бизнестегі этикалық нормалар мен құндылықтардың маңыздылығы туралы түсінікті қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпорындар қызметінің қоғамның әлеуметтік, экологиялық және экономикалық аспектілеріне әсерін пайымдауға бағытталған. Оқыту барысында магистранттар корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын, басқару шешімдерін қабылдаудың этикалық аспектілерін, сондай-ақ ұйымдардың стратегиясына орнықты даму қағидаттарын ықпалдастыру әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Digital thinking

    Магистранттар үшін «Digital thinking» пәнін зерделеудің мақсаты сандық орта жағдайында талдау, сыни ойлау және негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту болып табылады. Оқыту цифрлық трансформацияның негізгі тұжырымдамаларын зерделеуді, деректермен жұмыс істеудің қазіргі заманғы технологиялары мен әдістерін талдауды, сондай-ақ нақты міндеттерді шешуде алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар үшін «Digital thinking» пәнін өту нәтижесі оларда қазіргі заманғы ақпараттық қоғамда табысты жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Олар цифрлық технологиялар мен құралдарды тиімді пайдалануды, жылдам өзгеретін ортаға бейімделуді және деректерді талдау негізінде негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді. Бұл оларға еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болуға және кәсіби қызметінде өздерін табысты іске асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • HR-менеджмент және персоналды мотивациялау

    Оқу бағдарламасы шеңберінде «HR-менеджмент және персоналды ынталандыру» пәнінің мақсаты компанияларда адам ресурстарын тиімді басқаруды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Оның негізгі міндеті – магистранттарға қызметкерлердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға және ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге жағдай жасау дағдылары мен білімдерін қамтамасыз ету. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар персоналды басқарудың принциптері мен әдістерін, сондай-ақ қызметкерлерді ынталандырудың әртүрлі тәсілдерін үйренеді. Мотивация теориялары туралы түсінік алады және оларды іс жүзінде қолдануды үйренеді, бұл тыңдаушыларға персоналды тиімді басқаруға, олардың өнімділігін арттыруға және ұйымның мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Операциялық тиімділік

    Тыңдаушылар үшін «Операциялық тиімділік» пәнінде оқытудың мақсаты кәсіпорынның немесе ұйымның операциялық тиімділігін арттыру мақсатында өндірістік және бизнес-процестерді жақсартуға бағытталған әдістер мен стратегияларды меңгеру болып табылады. Бұл курс операцияларды басқару қағидаттарын зерделеуге, жұмыс процестерін оңтайландыруға, шығындарды төмендетуге және өнім немесе қызмет сапасын жақсартуға бағытталған оқыту бағдарламасының маңызды бөлігі болып табылады. Оқыту барысында тыңдаушылар өндірістік операцияларды талдаудың, бизнес-процестерді оңтайландыру бойынша стратегияларды әзірлеу мен енгізудің түрлі құралдарын игереді. Олар қорларды басқару қағидаттарын, сапаны басқару әдістерін және өндіріс циклінің уақытын қысқарту стратегиясын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнесті цифрландыру

    Білім беру бағдарламасы аясында «Бизнесті цифрландыру» пәнінің мақсаты бизнес-процестерді жақсарту және оңтайландыру мақсатында Цифрлық технологиялар мен инновацияларды зерттеу және практикалық қолдану болып табылады. Негізгі назар кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға, клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсартуға, ішкі процестерді оңтайландыруға, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға және дамудың жаңа мүмкіндіктерін жасауға бағытталған. Бұл пән цифрлық стратегияларды әзірлеу және енгізу, бизнес үлгілерін түрлендіру, шешім қабылдау деректерін талдау, цифрлық инновацияларды басқару және киберқауіпсіздік сияқты бизнесті цифрландырудың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Магистранттар осы пәнді игере отырып, бизнестегі цифрлық жобаларды табысты басқару және дамыту, сондай-ақ өздерінің кәсіби қызметі шеңберінде цифрлық құралдар мен технологияларды талдау және қолдану үшін қажетті дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сатуды басқару

    MBA бағдарламасының «Сатуды басқару» пәні магистранттарға сату процесін сәтті басқару үшін қажетті құралдар мен стратегияларды ұсынады. Тыңдаушылар нарықты талдауды, тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтауды және тиімді сату стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Оқу барысында магистранттар бағаны басқару, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқару және сатуды қаржылық талдау негізінде шешім қабылдау әдістерін меңгереді. Олар сондай-ақ бизнесті сәтті жүргізу үшін қажетті сату техникасы мен тұтынушылармен қарым-қатынас дағдыларын үйренеді. Бағдарлама магистранттарға сатуды басқарудың кешенді тәсілін дамытуға көмектеседі, бұл оларға нарықтық ортадағы өзгерістерге тиімді жауап беруге және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқарушылық шешімдер қабылдау

    «Басқарушылық шешімдерді қабылдау» басқарушылық контексте шешім қабылдау процесі саласындағы өз білімдері мен дағдыларын тереңдетуге ниет білдірген тыңдаушыларға арналған. Оқыту барысында қатысушылар шешім қабылдаудың түрлі модельдері мен теорияларын, сондай-ақ стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау үшін бизнесте қолданылатын негізгі қағидаттар мен әдістерді зерделейді. Курс шеңберінде мәдени, этикалық, психологиялық және экономикалық аспектілерді қоса алғанда, шешім қабылдау процесіне әсер ететін факторлардың әртүрлілігі қаралатын болады. Қатысушылар ақпаратты талдаудың, баламалар мен күтілетін нәтижелерді бағалаудың әртүрлі әдістерін зерделейді, сондай-ақ шешім қабылдау кезінде тәуекелдер мен белгісіздікті есепке алу үшін құралдарды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиенттік сервис және күрделі келіссөздер

    Магистранттар үшін «Клиенттік сервис және күрделі келіссөздер» пәнін зерделеудің мақсаты тиімді клиенттік сервис жүргізу және күрделі келіссөздерді табысты жүргізу дағдыларын меңгеру болып табылады. Оқыту студенттерде клиенттермен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға, коммуникативтік дағдыларды дамытуға және жанжалды жағдайларда оңтайлы шешімдерді таба білуге бағытталған. Магистранттар үшін осы пәнді зерделеу нәтижесі клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту және клиенттік сервис саласындағы кәсібилік деңгейін арттыру болып табылады. Магистранттар оқуды аяқтағаннан кейін олардың мүдделерін ескере отырып және ымыраға келе отырып, түрлі тараптармен келіссөздерді табысты жүргізе алады. Олар сондай-ақ қақтығыстарды басқару және күрделі жағдайларды шешу дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық менеджмент

    «Стратегиялық менеджмент» пәні-тыңдаушыларда ұзақ мерзімді мақсаттарға қол жеткізуге және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуге бағытталған іс-әрекеттерді жоспарлау, үйлестіру және бақылау процесін дұрыс ұйымдастыруды қалыптастырады. MBA бағдарламасы бойынша пәннің мақсаты магистранттарды ұйымның ұзақ мерзімді табысына жету үшін стратегиялық ойлау мен шешім қабылдауды жоғары деңгейде оқыту болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар стратегиялық менеджменттің заманауи теориялары мен әдістері туралы терең білім алады. Олар сыртқы орта мен бәсекелестерге талдау жасауды, даму стратегияларын тұжырымдауды, мақсаттарды анықтауды және ұйымның жетістігіне жету үшін ұзақ мерзімді әрекеттерді жоспарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инфрақұрылымның логистикалық менеджменті негіздері

    Магистранттар үшін «Инфрақұрылымның логистикалық менеджменті негіздері» пәнін оқытудың мақсаты инфрақұрылымдық ұйымдарда логистикалық процестерді басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін меңгеру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында студенттер логистикалық жүйелерді оңтайландыру үшін пайдаланылатын технологиялар мен құралдар туралы, сондай-ақ осы саладағы тәуекелдерді талдау және басқару әдістері туралы біледі. Магистранттарды аталған курста оқыту нәтижесі инфрақұрылымдық кәсіпорындардың логистикасы саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Олар алған білімдерін логистиканы басқару процестерін оңтайландыру, ұйым жұмысының тиімділігін жақсарту және нарықтағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін қолдана алады. Бұдан басқа, магистранттар логистикалық жүйелердегі өзгерістерді талдап, болжай алады, негізделген басқару шешімдерін қабылдайды және әріптестер мен бизнес бойынша әріптестермен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиенттік тәжірибені басқару

    Клиенттік тәжірибені басқару немесе Customer Experience Management (CXM) - бизнесті басқарудың барлық аспектілерін түсінуді талап ететін тәртіп, өйткені CXM басқару жүйесі басқа басқару жүйелерімен интеграцияланады. CXM сервистік қызмет көрсетуге жауапты функционалдық басшыларға да, маркетинг, сату, операцияларды басқару және т.б. сияқты аралас функционалдық блоктардың бірінші басшылары мен басшыларына да арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестегі және басқарудағы көшбасшылық

    «Бизнестегі және басқарудағы көшбасшылық» пәнінің мақсаты магистранттарды бизнес саласындағы тиімді көшбасшылық пен көшбасшылықтың негізгі аспектілеріне оқыту болып табылады. Ол табысты көшбасшылықтың негізгі принциптерін зерттеуге және оларды нақты іскерлік тәжірибеде қолдануға бағытталған. MBA тыңдаушылары көшбасшылықтың әртүрлі модельдері мен теорияларын талдайды, персоналды басқару, командаларды құру және стратегиялық шешімдер қабылдау жағдайларын зерттейді. Пәнді оқу магистранттарға қарым-қатынас, мотивация, уақытты басқару, жанжалдарды шешу және сәтті келіссөздер жүргізу сияқты маңызды дағдыларды дамытуға көмектеседі. Тыңдаушылар сондай-ақ табысты көшбасшылардың жағдайларын талдайды, көшбасшылық стилі мен стратегияларын зерттейді, бұл олардың болашақ бизнес көшбасшылары ретінде дамуына ықпал етеді. Алынған білім мен дағдылар магитранттарға ұжымға тиімді әсер етуге, ынталандырушы атмосфераны құруға және заманауи бизнесте табысқа жету үшін қажетті стратегияларды жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инвестициялық-құрылыс жобаларын қаржылық модельдеу

    MBA тыңдаушылары үшін «Инвестициялық-құрылыс жобаларын қаржылық модельдеу» пәнінде оқыту құрылыс саласындағы инвестициялық жобаларды бағалау және модельдеу үшін қажетті қаржылық талдау әдістері мен құралдарын игеруге бағытталған. Оқыту бағдарламасы қаржылық жоспарлаудың негізгі аспектілерін зерделеуге, жобалардың инвестициялық тартымдылығын бағалауға, тәуекелдерді талдауға және қаржыландырудың оңтайлы стратегияларын әзірлеуге бағытталады. Оқу процесінде MBA тыңдаушылары жобаларды дамытудың әртүрлі сценарийлерін және қаржылық параметрлерді, сондай-ақ алынған деректер негізінде инвестициялық шешімдерді қабылдау әдістерін ескеретін қаржы модельдерін құру техникаларын игереді. Алынған құзыреттер мен дағдылар тыңдаушыларға инвестициялық-құрылыс жобаларына қаржылық талдауды табысты жүргізуге және қаржы менеджменті мен инвестициялар саласындағы өздерінің кәсіби дағдыларын дамыта отырып, инвестициялар саласында негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Construction-Tech.Digital-операциялық тиімділік құралдары

    Магистранттар үшін «Construction-Tech.Digital-операциялық тиімділік құралдары» пәнінде оқытудың мақсаты операциялық тиімділікті арттыру үшін құрылыс саласында қолданылатын қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен құралдарды меңгеру болып табылады. магистранттар құрылыс жобаларын басқару, процестерді оңтайландыру және орындалатын жұмыстардың сапасын жақсарту үшін цифрлық құралдарды қалай тиімді қолдану туралы өз білімдерін тереңдетеді. Курсты өту нәтижесі магистранттардың заманауи цифрлық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын алуы болып табылады, бұл оларға құрылыстағы операциялық тиімділікті арттыру үшін оларды практикалық қызметте табысты қолдануға мүмкіндік береді. «Construction-Tech.Digital-операциялық тиімділік құралдары» пәнінен өту магистранттарға құрылыс саласындағы соңғы технологиялық трендтермен танысуға ғана емес, оларды жобалардың нәтижелілігін жақсарту және шығындарды азайту үшін жұмыста пайдалануға да мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Жобаларды басқару пәнінің мақсаты - мақсаттарға жету үшін жобалық жұмыстың барлық аспектілерін тиімді жоспарлау, үйлестіру және бақылау болып табылады. Бұған жоба бойынша ресурстарды, уақытты, бюджетті, сапаны, тәуекелдерді және коммуникацияларды басқару кіреді. Жобаны сәтті басқарудың нәтижесі сапа мен бюджетке қойылатын талаптарды сақтай отырып, белгіленген мерзімде белгіленген мақсаттарға сәйкес жобаны аяқтау болып табылады. Процестерді оңтайландыру, команданың өнімділігін арттыру және тәуекелдерді азайту арқылы жобаларды басқару мақсаттарға жетуге және жобалық тапсырмаларды сәтті аяқтауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері

    Оқыту бағдарламасы аясында «Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері» пәнінің мақсаты аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын зерделеу және дамыту болып табылады. Бұл пән шешендік техниканы, дауыстық және дене бітімін меңгеруді, сондай-ақ риторика мен эмоционалды презентацияны көпшілік алдында сәтті сөйлеу үшін қолдануды қамтиды. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өз сөздерін құрылымдауды, аудиторияның қажеттіліктерін ескеруді, сенімді, нақты дәлелдермен логикалық байланысты сөйлеуді үйренеді. Сонымен қатар, олар көпшілік алдында сөйлеу кезінде қобалжу мен стресстік жағдайларды еңсеру дағдыларын игереді, бұл оларға сенімді спикер болуға және кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жетістікке жетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік қаржы

    MBA бағдарламасы аясындағы «Корпоративтік қаржы» пәнінің мақсаты тыңдаушыларға бизнеске бағытталған қажеттіліктерін ескере отырып, корпоративтік ортада қаржыны басқару негіздерін үйрету болып табылады. Бұл курс магистранттарға корпоративтік контексте қаржыны сәтті басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз етуге және компанияның өсуі мен дамуына ықпал ететін стратегиялық шешімдер қабылдауға арналған. Осы пәнді оқу нәтижесінде тыңдаушылар корпоративтік ортада қаржылық құралдар мен талдау әдістерін қолдана алады, бұл оларға негізделген стратегиялық шешімдер қабылдауға және компанияның қаржысын тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Олар сондай-ақ ұйымның мақсаттарына жету және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қаржылық басқарудың маңыздылығын түсінеді, бұл оларға корпорацияның табысты дамуына белсенді үлес қосуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Инновациялармен байланысты компаниялардың бәсекелестік артықшылықтарын анықтау және дамыту, жаңа технологияларды қолдану және инновациялар мен стратегиялық перспективаларды ескере отырып жұмысты ұйымдастыру, кадрлық әлеуетті бағалау және оны тиімді пайдалану мен дамыту үшін жағдай жасау.
  • Аналитикалық құралдарды (деректерді жинау, талдау, өңдеу топтастыру) және жағдайды сыни тұрғыдан бағалай білу кезінде құзыреттерді іске асыру үшін уақытты басқару.
  • Жаңа білім алу және жалпы білім беруді кәсіби қызметте пайдалану, Start-up-ты әзірлеу дағдыларына ие болу және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.
  • Бизнестің функционалды салаларында білім мен дағдыларды көрсету, соның ішінде: маркетинг, бизнестің қаржысы, бухгалтерлік есеп, құқық және басқару.
  • Ақпаратты жинау мен өңдеудің, Start-Up-ты енгізу мен басқарудың заманауи технологияларын, әдістері мен құралдарын білу және қолдана білу. Бизнесте техникалық дағдыларды қолдану құзыреттілігін көрсету, соның ішінде: Ақпараттық жүйелер, Сандық әдістер және статистика.
  • Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде құжат айналымын жүргізе білу, қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, ауызша, жазбаша түрде, монолог немесе диалог түрінде коммуникацияларды сауатты құру. Кәсіби қызметте it қолдану дағдыларына ие болу және кәсіби өсу мен дамуға қызығушылық таныту.
  • Бизнесті интеграциялау саласында дағдыларды қолдануда және қаржылық / бухгалтерлік есептілікті дайындауда құзыреттілікті көрсету және алынған білім шеңберінде ғылыми эксперименттер жүргізу.мүмкіндігі
Top