Контент маркетинг

  • Магистранттар үшін «Контент маркетинг» пәнінде оқытудың мақсаты цифрлық арналарда аудиторияны тарту және ұстап тұру мақсатында контентті құрудың, таратудың және оңтайландырудың негізгі қағидаттары мен стратегияларын меңгеру болып табылады. Бағдарлама құнды контент жасау әдістерін зерделеуге, аудиторияның қажеттіліктерін талдауға, контенттік стратегияны жариялау және оның тиімділігін бағалау үшін лайықты платформаларды таңдауға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде магистранттар түрлі форматтағы контентті жасау бойынша практикалық дағдыларды ғана емес, сондай-ақ өз материалдарын нысаналы аудиторияның қажеттіліктеріне бейімдей білуге де үйренеді, бұл тартымдылық пен конверсия деңгейін арттыруға ықпал етеді. «Контент-маркетинг» пәнінен өту магистранттарға брендті немесе өнімді ілгерілету құралы ретінде контентпен сенімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Олар блогтар, әлеуметтік желілер, бейнелер және басқалары сияқты түрлі платформалар мен форматтарға бейімделген сапалы және мақсатты контент жасауды үйренеді.
  • Образовательная программа 7M04114 MBA Business Administration
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top