Медиа зерттеулер

  • Курс студенттердің жаңа экрандық технологиялардың өзара байланысын бағалау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курста жаһандық медиа, аймақтық және әлемдік БАҚ саласындағы өндіріс пен тұтынудың заманауи тәжірибелері, медиа нарықты сыни бағалаудың теориялық, мәдени және тарихи аспектілері бар. Студент TED Talks, YouTube, Facebook, TikTok қолдана отырып, медиа зерттеулерді таңдайды және тиімді жүргізеді. Оқытылған курс бойынша қорытынды аттестаттау студенттік конференцияда оны сынақтан өткізе отырып, медиа-зерттеу жобасын ұсынады.
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top