Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01731 Ағылшын тілі мен әдебиет, медиадидактика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B01731«Ағылшын тілі мен әдебиеті, медиадидактика» білім беру бағдарламасының мақсаты – шетел тілін оқыту әдістемесі саласында сапалы білімді меңгерген және медиадидактика және мәдениетаралық қарым-қатынас құралдарын игерген ағылшын тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Фонетикалық практикум
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Грамматикалық практикум
-
2 Оқу жылы
Медиапедагогика
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Өзіндік оқу
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Әлемдік Медиа дизайн тарихы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Кәсіпкерлік дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ағылшын тілі мен әдебиетін ерте оқыту
Экономика және құқық негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеу әдістері
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2)
Заманауи Медиа дизайн тенденциялары
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бағалау және дамыту
Ағылшын тілінің практикалық курсы (С1)
Ағылшын тілінің фразеологиясы
Ұлыбритания және АҚШ әдебиеті
Жобаларды басқару
Сөйлеу стилі және мәдениеті
Инклюзивті білім беру ортасы
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Мәтінді әдеби талдау
Ағылшын әдебиетін оқыту әдістемесі
Медиа мәтінді құру технологиясы
Білім берудегі зерттеулер
Сыныпты басқару
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Тіл теориясының негіздері (Теориялық грамматика, Теориялық фонетика, зерттелетін тілдің лексикологиясы)
Медиа зерттеулер
Бұқаралық ақпарат құралдары және педагогикалық шеберлік
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация
Кәсіби сертификаттауға дайындық стратегиялары (TKT, TESOL)
Академиялық оқу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын, әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекеттеседі.
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды тарата отырып, білім беру және медиа кеңістігінде тұлғалық дамуды мақсатты түрде жүзеге асыра отырып, командада және сынып ұжымында жұмысты талдайды және ұйымдастырады.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді талдайды және жүргізеді.
- Деректерді сыни және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің зияткерлік қызметінің нәтижесімен жұртшылық пен ата-аналардың алдында сөз сөйлейді.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескеріп,түрлі жоспарды, білім беру процесін жобалайды,
- Шығармашылық қатысымдылық, сыни, көшбасшылықты және педагогикалық әдепті сақтай отырып және оларды онлайн мен офлайн ортада пайдаланып, цифрлық технологияларды тиімді қолданады.
- Зерттелетін тілдің әртүрлі аспектісін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеудің дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді, тіл стильдерін қолдана отырып, тиісті деңгейде ағылшын тілі мен әдебиетін жан-жақты меңгеруді көрсетеді.
- Заманауи білім беру және медиа технологияларын, нормативтік талаптар мен құжаттамаға сәйкес келетін шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, тілдік және әдебиеттану пәндері, арнайы курстар бойынша таңдау, жинақтау арқылы әдістемелік сауатты оқу процесін қамтамасыз етеді.
- Салыстырмалы, салғастырмалы, дискриптивті талдау, Lesson Study, Case Study және Action Research дағдыларын дамыту мақсатында зерттелетін тіл мен әдебиет саласында зерттеулер жүргізеді.
- Заманауи медиа дизайн тенденциялары негізінде әлеуметтік сұраныстар мен қажеттіліктер бойынша оқытылатын тіл мен әдебиеттің білім беру контентінің аударымы үшін өзекті SMM (Popsters – әлеуметтік желілердегі мазмұнды талдау, SMM-планер – әлеуметтік желідегі автопостинг, Vidgets, Trello – мазмұнды дайындауға арналған құралдар, Мedia Space, Data Visualization және т.б.) іріктейді, бағалайды және қолданады.
- Курстар, семинарлар, workshops, вебинарлар өткізу, білім беру блогтарын жүргізу, білім алушылар, ата-аналар, оқытушылар мен стейкхолдерлердің team-building арқылы медиа сауаттылықтың оқыту әдістерін жоспарлайды және қолданады.
- Оқушыларды пәндік даярлау, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру процесінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, тіл мен әдебиетті оқытудың медиа қосымшаларын, мультимедиялық құралдарын әзірлеуге бастамашылық жасайды.