Маркетинг негіздері

  • Мақсаты: Көлік кәсіпорындарының қызметіндегі маркетинг және логистикалық жүйелерді ұйымдастыру, маркетингтің заманауи тұжырымдамалары, оның мақсаттары, функциялары, принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы және көлік маркетингінің мәні мен ерекшеліктерін анықтау. Қоғамдық өндіріс саласында логистиканы қалыптастыру. Логистикалық басқару объектілері: логистикалық байланыстар мен тізбектерді зерттеу бойынша теориялық білім. Сатып алу қызметі саласындағы бақылау және тапсырыстарды орналастыру бойынша шешімдер қабылдау. Көлік инфрақұрылымы және оның құрамдас факторлары. Тауарларды жылжыту бойынша компаниялар үшін бизнес-жоспар әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top