Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд-менеджмент
-
Пән брендтік сәйкестікті қалыптастыру, тұтынушылардың қабылдауын басқару, сондай-ақ бренд позицияларын нығайту үшін маркетингтік құралдарды тиімді пайдалану әдістерін зерттейді. Компаниялардың брендтерін құру, дамыту және басқару негіздерін, клиенттерді тарту және ұстап тұру, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және танудың жоғары деңгейіне жету үшін нарықта бірегей және мағыналы бренд имиджін орнатуды қарастырады.
-
Образовательная программа 6B04142 Экономика және менеджмент (салалар бойынша)
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1