Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04142 Экономика және менеджмент (салалар бойынша) в ЛжКА

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономикалық көрсеткіштерді талдау дағдылары бар, ұйымды басқарудың заманауи әдістерін қолданатын, тиімді шешімдер қабылдай алатын, командада жұмыс істей алатын және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті экономика және менеджмент саласында құзыретті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллект және бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін меңгеру дағдыларын пайдалану
  • Іскери ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын анықтау, бизнес-процестерді модельдеу және басқару мәселелерін шешу үшін экономикалық-математикалық әдістерді қолдану
  • Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің, қоршаған ортаны және қауіпсіздік техникасын қорғаудың, персоналдың еңбегін қорғаудың заманауи әдістерін қолдану
  • Компанияның қаржы-шаруашылық қызметінің бастапқы деректерін жинау және өңдеу
  • Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау деректері негізінде ұйымның қаржылық-экономикалық және басқару қызметін жоспарлау
  • Бағдарламалық жасақтаманы және экономикалық-математикалық әдістерді қолдана отырып, көптеген мәліметтермен жұмыс жасау
  • Статистикалық есепке алу әдістерін, кәсіпорынның 1С бағдарламасын, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалана отырып, ұйымның қаржылық-экономикалық қызметі туралы есептілікті дайындау
  • Шығарылатын өнімді өндіру және өткізу, өнімнің жаңа түрлерін игеру үшін қажетті материалдық, еңбек және қаржылық шығындар бойынша есептеулерді орындау
  • Ұйымның экономикалық көрсеткіштеріне ішкі және сыртқы факторлардың әсерін есептеу
  • Бренд туралы мәліметті анықтау және ұйымның даму стратегиясын әзірлеу үшін әртүрлі көздерден сыртқы ақпаратты жинау
  • Стратегиялық бағдарларды құру және ұйымның тиімді қызметін жоспарлау үшін маркетингтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалану
Top