Өнеркәсіптік маркетинг

  • Пән өнеркәсіптік өндіріс пен бизнес саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығының ерекшеліктерін, жеткізушілер мен сатып алушылар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктерін, сонымен қатар тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауға бағытталған маркетингтік зерттеу әдістерін зерттейді. өнеркәсіптік тұтынушылар. Өнеркәсіптік өнімдерді жылжыту және жарнамалау стратегияларын, іскерлік клиенттермен байланысудың тиімді жолдарын және т.б. қарастырады.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top