Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Нейромаркетинг
-
Пән нейроғылым негіздерін, тұтынушылық мінез-құлық контекстінде адам миының жұмысын зерттейді. Мидың қандай процестері мен реакциялары тұтынушылардың шешім қабылдауына әсер ететінін, олардың қалауы мен шешімдерінің қалыптасуының негізінде қандай механизмдер жатқанын зерттейді Мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларына бейімделген тиімдірек маркетингтік стратегияларды әзірлеу процесін зерттейді.
-
Образовательная программа 6B04142 Экономика және менеджмент (салалар бойынша)
-
Несиелер 9
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 3