Cөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарымқатынас дағдыларын дамыту

  • Сөйлеу тілі бұзылған балалардың психикалық дамуында жалпы және ерекшеленген заңдылықтарын; тұлғалық, ерік-жігер және танымдық, қарым-қатынас ерекшеліктерін; оларды зерттеу және дамыту және түзету әдістері мен тәсілдерін қарастыру. Балалар логопсихологиясының мәселелері бойынша қолданбалы және теориялық зерттеулерге талдау жасауды; психологиялық, педагогикалық диагностиканың міндеттеріне сәйкес баланы зерттеуге қажет материалдарды іріктеуді; педагог-психологтың түзете дамыта оқыту әрекетінің мазмұны мен әдістерін жобалауын; балаға психологиялық, педагогикалық мінездеме жазуды үйрету. Дағды мен құзыреттілігі: Әртүрлі білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған баланың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып сөйлеу тілі бұзылған балаларға логопедиялық түзету ықпал етудің тиімді жолдарын іріктеп, теориялық тұрғыдан негіздеу.
  • Образовательная программа 6B01902 Логопедия
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top